#22

132 15 1
                                    

Kagami :

Přišel jsem domů a byl jsem rád, že zítra nebude trénink, ale ten pátek? Ach, to bude. Doufám, že nikdo z týmu nevymyslí nějakou ptákovinu...
Dneska jsem se na vše vykašlal a šel jsem si rovnou lehnout...
... Ruce jsem měl pod hlavou a zíral jsem na stop. Přemýšlel jsem nad Kurokem...
... Zajímalo by mě proč poslední dobou se tak chová. Jakoby nebyl ve své kůži či co...
... No já mám co mluvit, protože jsem se o něj začal víc zajímat než před tím. Začalo to v té nemocnici, když se smál, tak jsem cítil zvláštní pocit. Ani nevím co to byl za pocit, ale vím, že jsem ho už někdy zažil, ale nevím kdy. A jak jsem přišel ke němu na návštěvu a zíral jsem se do jeho modrých očích. Počkat, nad čím to sakra přemýšlím? Vždyť já nejsem na kluky!  Měl bych jít spát a nepřemýšlet nad kravinama. Přitulil jsem se ke zdi a během chvilky jsem usnul.

Kuroko :

Seděl jsem na posteli, když jsem si hrál s Nigou. Najednou mi začal zvonit mobil a na displeji se objevilo jméno Ogiwari. Nakonec jsem se rozhodl, že mu ten telefon zvednu...

,, ano?... "
,, zdar Kuroko! Konečně jsi mi to zvedl! Potřebuji mluvit, máš teď čas?"
,, jo, co potřebuješ? "
,, možná už je pozdě, ale....
,, ale co?"
,, chtěl bych se ti omluvit... Nedávno jsem si uvědomil jakou blbost jsem udělal tehdy a ty jsi za to nemohl. Byl jsi zranění a mě ta prohra natolik zasáhla, že jsem vinil i tebe, moc se ti omlouvám Kuroko... "
,, to je vše? Chceš mi ještě něco říct?"
,, měl bych na tebe ještě jednu otázku Kuroko "
,, no tak se ptej"
,, je mi to docela blbý, ale nechceš se mnou znovu chodit? Dát mi druhou šanci? " v té chvíli jsem se zasekl... Být s ním znovu?
,, Kuroko jsi tam?"
,, promiň, ale znovu už ne"
,, proč? Ty už někoho máš? "
,, ne, nemám... Jen nechci prožít to co před tím"
,, Kuroko, moc se ti omlouvám, že jsem částečně vinil tebe! Omlouvám se za to, že jsem při rozchodu na tebe řval, prostě mi ujeli nervy... Vím udělal jsem chybu  a když jsi byl v Teiko, tak jsem si myslel, že jsi egojistický, protože  jsi patřil mezi nejsilnější hráče, ale to tak není! Ty jsi ten Kuroko, který byl milý, pořád se usmíval a byl týmový duch! Pořád tě mám rád Kuroko! " říkal se brekem...
,, ani nevíš co všechno se na mě v tu dobu sneslo... Ty jsi mě opustil, moje světlo mě opustilo, Teiko se rozpadlo a já šel do jináčího týmu. Teď v Seirinu se mám skvěle. Mám ty nejlepší spoluhráče a světlo, které mě jen tak neopustí. Nevyním ti to teď za zlé, ale pořád to ještě cítím. Teď je jináčí doba, omlouvám se, ale opravdu s tebou nebudu... "
,, Ale Kuroko!..."
,, omlouvám, ale už musím končit. Měj se a Ahoj" řekl jsem a típl mu to. Částečně jsem tušil, že se bude omlouvat a chtít aby jsme zase byli spolu. Jsem rád, že už to mám za sebou.

Kagami:

Ráno mě probudil budík a já vstal,udělal hygienu a šel jsem se pořádně najíst, protože jsem měl hlad jak vlk. Takže dneska jsme bez tréninku. Super jen abych to přežil ve škole a dobrý. Dneska to více méně bude pohoda...
Škola byla jako vždycky až na to, že v angličtině na nás vytáhli test a já jsem to beztak zase projel... Když jsme s Kurokem byli na obědě přišla za námi  trenérka s tím, že po obědě ji máme všichni počkat před tělocvičnou, zajímalo by mě co zase chce... Přišli jsme tam a ona začala mluvit...
,, takže už jsme tu všichni... Rozhodla jsem se, že dneska na odpočinek zajdeme do lázní, kde budeme na zítřek relaxovat co vy na to? "
Konečně vymyslela něco normálního a nikdo nějak nenadával, spíš byli rádi, protože je to super relax...
,,takže za půl hodiny před lázněmi dobře? Tak zatím!"
Všichni šli rychle domů si odnést tašky a k lázním. Kousek trasy jsem šel s Kurokem
,, Kuroko a co ten tvůj pes? Zítra nikdo celý den nebude doma, protože tvoje máma musí do práce ne? "
,, Nigou bude přes den u sousedky, která má taky pejska a má zahrádku, takže se vyřadí. Mamka ho po práci večer vyzvedne"
,, aha... "
,, Kagami-kun proč se tak bojíš psů? Tebe nějaký pes kousl jako malý?"
,, ne, ale soused měl velkého psa, který na mě pořád vrčel a já jsem se ho jako malý bál. Od té doby psi nemám moc v oblibě "
,, Ale Nigou je hodný, on by ti nic neudělal Kagami-kun"
,, ale i tak je nemám rád"
,, tak zatím Kagami-kun, můj barák už je kousek. Uvidíme se za chvíli v lázních.. "
Šli jsme si oba dva odnést věci a šli jsme do lázní. Před nima už byl celý tým a byla tam i Alex. Trenérka se s Alex nějak moc skamarádila. V lázních jsme se ponořili do horké vody a bylo bezva.
,, ach to je fajný" řekl Izuki.. S tak jsme si relaxovali. Bylo to bezva, aby celý tým šel do lázní a udělal si společně pohodu. Konečně trenérku napadlo něco užitečného...

Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat