Kagami:
Večer jsem si do tašky dával ty nejdůležitější a přemýšlel jsem jestli jsem na něco nezapomněl...
,, tričko mám, kraťasy mám ať nespím v dlouhých kalhotách...." a takhle jsem pokračoval dál...
,, nesmím si zapomenout nabíječku na mobil... " říkal jsem si
Když jsem už měl tašku vyřešenou, tak jsem si šel lehnout a během chvilky jsem byl tuhej...Kuroko:
Večer, když jsem měl sbalenou tašku, jsem zase usedl ke svému psaní...
'Zítra jdeme s týmem na výšlap. Jde s námi i Alex a jedna známá co dělá zdravotní sestru. Trochu si připadám blbě, protože na mě budou nadávat, že zdržuji. Když budeme tam, tak bych mohl více poznat své světlo a být mu blíž. Nejradši bych byl ve sevření jeho ramen a cítit se v bezpečí, ale to zase moc sním. '
Mám si vůbec brát tenhle sešit sebou? Já si ho do té tašky dám akorát z té tašky nespustím oči. Před tím než jsem šel spát jsem se ještě pomazlil s Nigou.Kagami:
Byla teprve 3 hodina ve škole a já se nudil, ale věděl jsem, že mě čeká výšlap...
... V hlavě jsem si chystal otázky na které bych se chtěl zeptat Kuroka,abych mohl poznat lépe můj stín...
Po vyučování jsme šli na oběd, kde byl i tým, který pospíchal ať to stihneme.
,, Tak co těšíte se? "Optal se nás Teppei
,, myslím si, že díky tomuhle výšlapu se více poznáme jako tým" řekl Kuroko a usmál se, ovšem já zase cítil ten divný pocit který nevím, kde přiřadit
,, a nezapomeňte, že si užijeme zábavu! " řekl radostně Teppei
,, sklapni a žer!" řekl Hyuga
S něma být na obědu to je za trest, říkal jsem si...
Všichni jsme rychle zašli pro tašky a všichni co nejrychleji přišli ke tělocvičně. Uviděl jsem trenérku, jak se baví s tou ženskou která má s námi jít. Vždyť je stejně malá jako trenérka. Když jsme byli hotový, alex zapískala a všichni stichli..
,, lidi, takže začíná náš výlet, tak doufám, že si ho užijeme. Tohle je Naomi Kamishiro, která půjde s námi kdyby se Kurokovi něco stalo, kde vlastně je? "
,, Tady jsem!" řekl a všichni se podívali dozadu, kde jsem s ním stál.
,, Tak vyrážíme ať stihneme dojít do stmívání "
ČTEŠ
Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|
RomantikPříběh,kde Kuroko se zamiluje do Kagamiho. Je smutný z představy, že ho Kagami nikdy nebude chtít. Do toho se mu ozve Ogiwari, který ho prosí o druhou šanci. Jak tenhle příběh dopadne? Najdou si Kuroko a Kagami s sobě cestu?Čtěte a dozvíte se více 🌸