Kuroko
Večer jsem usnul brzo.ráno jsme přišli k snídani a trenérka nám řekla, že půjdeme do bazénu.
,, Zkusíš po mně cákat,chytrolíne tak tě utopím!" Vyhrožoval Hyuga Teppeiovi a já jsem se nad tou situací musel trochu pousmát.
Všichni jsme se převlékli a předtím jsme šli přímo do bazénu tak jsme se museli osprchovat. Všichni si stěžovali na studenou vodu. Nakonec jsme vylezli všichni mokří a museli jsme se usušit a převléct.
,, Tak to tedy stálo za to ty dvě hodiny" namítal kagami
,, Teď máme chvíli čas potom bude oběd a později bude zase trénink"
,, Doufám že aspoň bude dobrý oběd" říkal KagamiKagami:
Po obědě jsme si na další trénink. Začátku jsme měli posilování a později jsme zase jenom hráli.
Po večeři jsme se všichni sešli ve společenské místnosti,kde jsme jenom tak odpočívali byli jsme rádi vše konečně sedíme.
,, Na jednu stranu jsem rád že sedíme ,ale se nudím, podnikneme něco?" Zeptal se Teppei
,,Zahrajeme takovou jednoduchou hru. Budeme si pokládat otázky a musíme na ně pravdivě odpovědět. Když člověk odpoví, může se zeptat jakéhokoliv člověka v místnosti" navrhl Izuki.
,,Tak dobře, myslím, že se trochu poznáme" řekl Teppei
,, Myslím, že by měl začít kapitán" řekl Izuki
,, Dobře, dobře....." Začal mluvit Hyuga ... ,, Promiň,ale musím se zeptat....Kagami máš opravdu rád Kuroka?"
,,A proč bych ho neměl rád?" Řekl a díval jsem se pryč
,, Stydět se za to nemusíš...." Utěšoval mě trochu Teppei. Mezitím mi Kuroko položil jeho ruku na tu moji a usmíval se na mě.
,,Teppei-senpai, jakože se o dále bavíte s trénérkou po tom co jste se rozešli?"
,, Ikdyž jsme se rozešli,tak proč bychom se neměli bavit? Neznamená, že většina páru se po rozchodu nebaví, tak že mi budeme stejný. Podle mě je fajn..."
,,Aha....." A takhle se pokračovalo. Zjistilo se plno věcí o kterých jsme doteď nevěděli....
ČTEŠ
Příběh Stínu A Světla(KagaKuro FF) |DOKONČENO|
RomancePříběh,kde Kuroko se zamiluje do Kagamiho. Je smutný z představy, že ho Kagami nikdy nebude chtít. Do toho se mu ozve Ogiwari, který ho prosí o druhou šanci. Jak tenhle příběh dopadne? Najdou si Kuroko a Kagami s sobě cestu?Čtěte a dozvíte se více 🌸