Twenty Nine

5.2K 278 362
                                    

-Flashback-

Kısa saçlarımı parmaklarımla düzeltip elimde ki aynadan görüntümü kontrol ettim. İyi gözüktüğüm kanısına varınca aynayı yan koltuğa bıraktım. Yorucu bir iş gününden çıkıp bu partiye gelmek pek akıllıca değildi, kabul. Ama partiyi düzenleyen arkadaşım yani Beatrice gelmemi ve burayı katletmemi istemişti. Aslına bakacak olursanız ben şu arkadaş gruplarında ki silik karakterdim ama, alkol beni oldukça netleştiriyordu. Aslında partiye gelme amacım uzun zamandır arkadaşlarım ve erkek arkadaşım Gazzy ile vakit geçirememek bana gerçekten hüzün veriyordu. Gazzy ve ben flört dönemimizden sonra asla bu kadar uzun süreli birbirimizden ayrı kalmamıştık. İş yüzünden ondan uzak kalıyor ve onunla vakit geçiremiyordum. Ancak bu parti ve partiden sonrası için aklımda harika fikirler vardı.

İçimde sakince kırılma noktasını bekleyen arsız bir Alice vardı ve o, bu gece parlayacaktı. Nihayet arabadan çıkmaya ve önünde durduğum son derece gürültülü eve girmeye karar vermiştim. Beyaz derin göğüs dekolteli mini elbisemi çekiştirip saçlarımı geriye doğru attım. Gazzy'nin bana hediye ettiği elbisemle uyumlu ince topuklu ayakkabımla düşmeme savaşı vererek sonunda eve ilerlemeye başladım. Yine Gazzy'nin geçenlerde bana hediye ettiği bir servet değerinde ki Cartier bilekliğime gözüm iliştiğinde dolgun dudaklarım samimi bir gülümsemeyle kıvrıldı. Bana 'Ot veya uyuşturucuya birkaç günde verdiğim parayı buna verdim, sana değer' demişti kabul etmek istemediğim sırada.

Sevgilim elbette bağımlı değildi sadece tam bir Amerikan olduğundan partilemeye bayılır ve çoğu partide bir noktadan sonra ayık olmazdı, alışmıştım. Bu arada Beatrice, arkadaşlarım ve Gazzy buraya geleceğimi bilmiyordu. Onlara güzel bir sürpriz yapmak istemiştim. Yani hadi ama bugün hem ortama hemde diğer kız arkadaşlarım gibi bakireliği bırakacağım bir gündü, özel olmalıydı.

Aralık olan kapıdan içeri girdiğimde evde yayılan gürültülü şarkı şimdiden moda girmemi sağlamıştı. Henüz yeni yeni popüler olan xxxtentacion'un look at me şarkısı çoğu kişinin yerinde zıplayıp kafasını deli gibi sallamasına yol açmıştı. Bir an önce buraya uyum sağlamam gerektiğini düşünürken etrafa göz attım. Arkadaş grubumu ileride ki koltuklarda otururken gördüğümde gereksiz bir tebessüm yayıldı dudaklarıma. Gazzy dışında herkes buradaydı ve beni ilk fark eden Lamar elinde ki içki dolu kırmızı bardakla kalkıp beni kolları arasına alırken kulağıma doğru bağırarak konuştu.

''Sikeyim bebeğim burada ne yapıyorsun?''

''Bensiz partilemeyi düşünmediniz herhalde?''

Lamar geri çekilip siyahi olmasından kaynaklı aşırı büyük olan dudaklarına içki dolu bardağı yasladı ve benden uzaklaştı. Diğer herkesle selamlaşırken Beatrice arkamdan bana sarılıp kulağıma doğru konuştu.

''Sonunda aramıza dönebildin.''

Karnımda duran elini tutup sıktım ve başımı yana yatırarak ona baktım.

''Ufak bir kaçamak iyi gelir diye düşündüm.''

''O halde gel ve eğlenmeye bak.''

O beni dans eden insanların arasına çekeceği sırada buna engel oldum ve Lamar'ın yanına oturup önümüzde ki masada bulunan içki dolu bardaklardan birine yöneldim. Biraz içmeli ve gevşemeliydim. Daha sonra Gazzy'yi bulup o dans edenlerin arasına karışırdım zaten.

Skin | hsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin