''Mikhail Serrano?''
Kapıda kurbanını öldürmeye gelmiş seri katil gibi dikilen adam aniden sırıttı. Bu daha çok korkmama sebep olduğunda refleks olarak kapıyı kapamaya çalıştım. Ancak sertçe kapıyı tutup kapamama engel olan adam, kapının ardından tuhaf bir tonda konuştu.
''Bayan Townes ne kadar kaba bir hareket Tanrı misafirine kapı kapatılır mı?''
Beni ayıplarcasına cıklarken tek bir hamlede kapıyı itti ve kapının beraberinde geriledim. Tehlikeli bir gülümsemeyle duvara çarpan kapıya ve sonrasında bana baktı. Karşımda ki duruşu aniden çişimi getirdiğinde işemek dışında başka bir şey düşünmeye çalıştım. Mesela yavaş yavaş üzerime gelmesi ve yüzünde ki şeytani gülümseme, onun bir seri katil gibi görünmesine yol açıyordu. Muhtemelen boğazımı kesecek ve boğazımdan fışkıran kanları kahkaha atarak içecekti. Hatta daha fenası belki bana tecavüz edecek ve tecavüzü bittikten sonra bedenimi yakıp küllerimden kendine tütün sigarası yapacaktı.
Bu düşünceler çişimin daha çok gelmesini sağladığı gibi kalp atışlarımın hızlanmasına yol açmıştı. Gerçekten bir süre bilim kurgu, aksiyon ve gerilim filmi izlemeyi kendime yasaklamam gerekliydi. Ben düşünceler içerisinde neredeyse boğuşup giderken Bay Serrano nam-ı değer ajanlığını yaptığımız çatlak dolandırıcı, kapımı kapamış ve tam karşıma dikilmişti. Dikkatli bakışları korku tohumlarını barındıran gözlerime dikilmiş, anlamsızca bana bakmayı sürdürmüştü. Aramızda oluşan bu tuhaf sessizliği bozan ise ilk o olmuştu.
''Uzun bir süre sonra İngiltere'ye gelmek istemiştim. Nedense ben İngiltere'ye gelmeye karar verdiğim sırada kulağıma bir kızın yaptığı yaramazlık geldi. ''
Yüzüme tır etkisiyle çarpan gerçekle sarsıldım ancak ona yıkılmadım edalarında bakarak yutkundum. Muhtemelen onun hakkında yaptığımız araştırma en nihayetinde kulağına gitmiş olmalıydı.
''Bu yaramazlığı umursamadan kasvetli İngiltere'nin kollarına attım kendimi. Önce birkaç gün gezdim, İrlanda'ya meşhur barlarında birkaç İrlandalı kızla takılmaya gittim ve sonrasında biraz alem yaptım. Ta ki bu ufak kızın sınırını aştığını duyana kadar devam etti bu, Bayan Townes.''
İğneleyici konuşmasının altında üzerimde büyük bir baskı hissetmiştim. Elbette bahsettiği 'yaramaz kız' bendim. Şayet bahsettiği kişi ben olmasaydım bu çatlak dolandırıcı burada olmazdı.
Sözünü ettiği şeyler karşısında istemsizce yutkunduğum sırada üzerime doğru gelmeye başladı. İlk seks deneyimimin elbette ateşli patronumla olmasını ve, bu çatlak dolandırıcı tarafından tecavüze uğramak istemediğimi hatırlattım kendime. Bu yüzden onun üzerime gelen adımlarına karşılık geriye doğru adımlamaya başladım. Fakat bir süre sonra sırtım salonla girişi ayıran duvara değdiğinde 'şimdi sıçtın' diye geçirdim içimden. Bay Serrano tam karşımda dikilip aramızda neredeyse bir parmak mesafe bıraktığında nefesimi tuttum.
''Sözde sevgilin olan Harry ile amacınızın ne olduğunu biliyorum Bayan Townes. Mesai saatleri dışında sevgilin, mesai saatleri içerisinde patronun olan Styles kendini gerçekten zeki sanıyor olmalı. Benimle ortaklık kurmak istemiyor ancak yönetim kurulu bu ortaklığı onayladığı sürece hiçbir şeyde yapamıyor. Bu yüzden ne yapabilirim diye düşünürken ortaya kurban olarak seni attı ve benim araştırmalarını duyacağımı bildiği halde seni kullandı. Yazık, gerçekten onun için değersiz olmalısın. ''
''Bay Serrano ben sizin hakkınızda hiçbir araştırma yapmıyorum, yanılıyorsunuz. Ancak böyle bir araştırma yapacak olursam zaten...''
''Saçmalık, saçmalık ve saçmalık. Tüm yaptığın karşımda saçmalıkları sıralamak. Bana bak Alice Olivia Townes sandığından çok daha güçlü ve tehlikeliyim. Senin attığın adımdan aldığın nefese kadar bundan sonra haberim olacak. Eğer ki bu yaptığın işe devam edecek olursan başta senden olmak üzere o patron sevgilinden şikayetçi olurum. Şikayetçi olmam durumunda özel hayatın gizliliğini ihlal suçundan hiç aklınıza gelemeyecek suçlara kadar dava açarım. Bu davaların hepsini tek tek tek tek...''