Seven

8.1K 324 238
                                    

Bay Styles parmaklarını dudakları üzerinde dinlendirip, karşısında ona bir şeyler anlatan müdürü izliyordu. Finans müdürü şirketin aylık gelir ve gider tablosunun durumundan bahsederken, aynı zamanda giderlerimizden bahsediyor ve bunları en aza nasıl indirebiliriz diye tartışıyorlardı. Önemli kısımları unutmamaları adına önümde ki bilgisayarın notlar bölümüne hızlıca yazarken Bay Styles yerinden kıpırdandı ve geçen gün ortağının yaptığı gibi dirseğini benim sandalyemin kenarlarına yasladı. Kollarımız  birbirine değerken odaklanmam mümkün değildi.

''...Yani Bay Styles uçaktan inen özel yolcularımızı otele götürürken de belli bir ücret almalıyız diye düşünüyorum.''

''Bu fazla tepki toplar, böyle bir işe girip riske giremem. Zaten otellerimizin kapılarında araçlarımız sürekli beklemede.''

Bay Styles haklıydı, daha mantıklı ve yaratıcı bir fikirle gelmesi lazımdı. O an aklıma ilk çalıştığım iş yerinde ki daha önce söylediğim ve dikkate alınınca işe yarayan taktiği söyleme gereği duydum. Bu yüzden patronuma izin istercesine baktığımda, kaşlarını çatmış ve bana onay vermişti.

''İnsanlar zaten otellerimizde yer ayırtırken aynı zamanda  uçak biletlerini de bizim şirketimizden alıyorlar. Yani hem konaklamaya hem uçak biletlerine para ödeyen insanlar, otele ulaşım sürecine muhtemelen para ödemek istemez. Ancak şöyle bir yöntem geliştirebiliriz.  Hava alanında yolcularımızı karşılayan araçların bazılarını lüks araçlarla değiştirip, isteğe bağlı olarak özel konuklarımızı ücretli bir şekilde bu lüks araçlarla otellere götürebiliriz.''

''Mesela nasıl özel konuklar Bayan Townes?''

Niall Horan hemen karşımda bana merak içinde sorduğunda, kendimi gözlerine bakmaktan alıkoyamadım. Ancak yine de olabildiğince tepkisiz kalarak biraz daha açıklayıcı bir vaziyette konuştum.

''Şöyle ki efendim bizim uçuşlarımızda ekonomi sınıfından çok, üst sınıf  yolculuğu yani business class tercih ediliyor. Ve bu demek oluyor ki bizim müşterilerimiz genel olarak sanatçılar, oyuncular, devlet adamları ve diğer zengin iş adamlarından oluşuyor. Bu ve insanlar muhtemelen lüks araçlarla otele ulaşımı tercih ederler. Öncelikle bir deneme süreci yaparak bu sistemin uygulanışını takip ederiz. Örnek verecek olursam eğer Dubai'ye gitmek üzere bizi tercih eden bir devlet adamı, lüks bir araçla kalacağı otele gitmek isteyecektir. Burada devreye biz girip lüks araç için ekstra ücret istersek tepki toplamayız. Ancak isteğe bağlı olarak standart araçlarımızla gitmek isterlerse her zaman yaptığımız gibi ücret talep etmeyiz. ''

Fikrimi onlara sunduğumda ve örneklendirerek anlattığımda, ilk olarak patronuma bakmıştım. O yeşil gözlerinde ki memnun olmuş ifadeyle beni süzdükten sonra, dudakları üzerinde dinlenen parmaklarını indirdi. Oturuşunu dikleştirip boğuk ses tonuyla konuştu.

''Bayan Townes güzel bir fikir sundu, en azından denemeye değer diye düşünüyorum. En kısa zamanda lüks araçlar ve reklamlar için çalışmalara başlansın. En azından Rusya dönüşünde bu işi tamamlamış olmanızı istiyorum.''

Patronum benimle aynı fikirde olduğunu belirterek konuştuğunda, gülümsedim. Muhtemelen tam olarak şimdi gözüne girmiştim ve her an masaya çıkıp dans edebilirdim. Fikrimi beğenen patronumdan beklentim,  toplantıdan sonra güzel bir Fransız öpücüğüydü.

Sanmayın ki toplantıya girdiğimizden beri onun mükemmel oluşuyla alakalı fantezilerim yoktu. Özellikle pazar günü beni şirketin önünde öylece bırakıp gittikten sonra, onunla ilgili asla masum düşüncelerim olmamıştı.

Haftanın ilk üç günü oldukça yoğun ve toplantılı geçmişti. Bugün perşembe günündeydik ve yarın patronumla Rusya'ya uçacaktım. Yani tercihim patronumun beni uçurmasıydı ama umarım ilerleyen günlerde oda olurdu.

Skin | hsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin