Thirty Six

4.4K 279 398
                                    

''Şuraya bak insanlar düzenli bir ilişki içerisinde, ben aynı kişiyle idare edemem adamım asla.''

Sheyaa dehşet içerisinde karşı koltukla Fleur ile konuşan Miles'e bağırdı. Ancak Miles şu an ona cevap vermek yerine Fleur ile konuşmayı daha mantıklı bulduğundan, Sheyaa'ya bakmamıştı bile. Sheyaa boğazını gürültüyle temizlerken yüzümü buruşturup başımı göğsünden kaldırdım ve ona baktım. Gereksiz sinirlenmeleri ilaçla beraber içtiği şeylerden kaynaklıydı sanırım.

''Sheyaa kimse seninle uzun süre beraber olmaz üzülme.''

''Olmaz değil mi? Bebeğim beni onların şeytanlıklarından koru rahibe Alice koru beni.''

Kollarını etrafıma sarıp beni sıkıca kendine bastırırken hepimiz buna güldük. Sheyaa gerçekten uçmuştu, kafası yerinde değildi. Ve böyle zamanlar- ki o hep böyleydi- gerçekten bizi güldürüyordu.

''Seni yalnızca senden daha çatlak birisi kaldırabilir Sheyaa dert etme.''

Celine elinde ki çikolatayı yerken umursamaz bir tonla konuştu. Sheyaa beni hızla itip flörtöz bir tavırla onu yanıtladı.

''Senin kaldırabileceğin daha güzel şeyler var, evet var.''

Kahkaha attım.

''Siktiğim çeneni kapat yoksa ağzına bir şeyler verip seni susturmak zorunda kalırım Sheyaa.''

''Iy aletini benden uzak tut.''

Miles ve Sheyaa atışmaya başladığında gözlerimi devirdim ve onların sohbetinden kendimi uzak tuttum. Sheyaa oturduğu yerde oflayıp aniden ayağa kalktı ve bira alacağını söyleyerek mutfağıma adımladı. O sırada Miles dolgun dudaklarını yaladı ve ortaya bir soru yöneltti.

''Sizce düzenli ilişki mantıklı mı? Yani birine sadık kalmak falan işte.''

''Bence...''

Fleur dolgun dudaklarını yalayıp mavi gözlerini üzerimizde bir kaç saniyeliğine gezdirdikten sonra konuştu.

''Bence mantıksız mesela Jack ve ben düzenli olarak seks yapıyoruz ama beraber değiliz. Birine bağlanmak ve o kişiye sadık kalmak zor iş.''

Miles hayretle arkadaşımı süzdükten sonra konuştu.

''Saatlerdir seni yatağa atabilmek için kıvama getirmeye çalışıyordum. Yani benimle seks yapmak istersen eğer evet, uygunum.''

Fleur omuz silkti.

''Buradan çıkınca Jack'le beraberim ama bir ara haberleşelim.''

''Görüyor musun Alice arkadaşın ne kadar iyi kalpli biri. Sikeyim ama sen ne zaman benimle seks yapmayı düşünüyorsun hm? Bu bir fedakarlık evet fedakarlık sen kötü bir arkadaşsın.''

Sheyaa isyan edercesine konuşup beni sarstığında benden önce onu Celine susturdu.

''Sheyaa arkadaşımla hiçbir zaman beraber olamayacaksın.''

''O zaman seninle olalım bebeğim ne dersin? Yatakta iyiyimdir.''

Celine yüzünü buruşturdu ve ona göz devirdi. Bende Sheyaa'yı umursamadan kucağımda ki telefonumu elime aldım ve kilidi açıp instagrama girdim. Birkaç saat önce Sheyaa ile çektiğimiz fotoğrafı hikayeme atacaktım. Sheyaa büyük bir dikkatle beni izlerken fotoğrafı galeriden seçtim ve paylaştım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Skin | hsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin