5

4.6K 271 105
                                    

Medyayla okuyun. Medyayla birlikte yazdım. Kulaklık takıp son ses açın çok iyi oluyor.

BTS-The Truth Untold

Jungkook

Kafeye birçok çift gelmişti. Hepsi mide bulantısı yaratacak tipti. Yoongi ile cam kenarından bir yere oturmuştuk. Garsona menü istediğini belirtmişti.

Saçlarımı karıştırıp Yoongi'ye baktım. Siyah saçları kar yüzünden nemlenmişti ve hoş bir görüntü oluşmuştu. Elimi çeneme yaslayıp onu izlemeye başladım. Çekici bir yüzü vardı. Gözlerini benim gözlerimi sabitledi. Bir süre bakışmıştık. Yaptığım şeyin farkına varınca utanıp gözümü cama çevirdim. Kar sayesinde etraf bembeyaz olmuştu. Sipariş ettiğimiz şeyler gelince önce içeceğimden bir yudum aldım ve telefonuma gelen mesajlara baktım.

Jimin
Hey.
Etrafına dikkat et.

Ne demek istiyordu?

Jungkook
???

Arkama yaslanıp mesajını bekledim.

Jimin
Kafede tek misin?

Jungkook
Yoongi ile birlikteyim.
Ne oluyor?

Jimin
Arkana bak.

Arkama baktığım zaman Jeongwoo'yu görmüştüm. Sinirle dudağımı ısırıp Yoongi'ye baktım. Tabletle çizim yapıyordu.

"Bay Min."

"Hm?"

"Jeongwoo şuan burada."

Başını kaldırıp arkama baktı.

"İnsan içinde bir şey yapamaz. Ancak bana söylemeden bir yere gitme."

Kafamı salladım ve Jimin'e yazmaya devam ettim.

Jungkook
Nerdesin?
Kafede olduğumuzu nereden biliyorsun?

Jimin
Bilmek zorunda değilsin.

Jungkook
Jimin.

Jimin
Jungkook.

İç çekip aklıma gelen şeyle sinirlendim.

Jungkook
Telefonumdan takip ediyorsun değil mi?
Görüldü

Jungkook
Jimin!

Jimin
Ne yapsaydım Jungkook!
Sana bir şey olacak diye çok korkuyorum.
Aslında ikimiz ayrı bir eve çıksak çok güzel olurdu ama hayır diyeceğin için susuyorum.

Jungkook
...
Görüldü

Bir tarafım seviniyor bir tarafım sinirleniyordu. Cidden...seni ne yapmalıyım Jimin?

"Kiminle konuşuyorsun da sinirlendin?"

"Jimin'le."

"Neden sinirlendin? "

"Aynı konu. Telefonumdan beni takip ediyor."

"Seni düşünen biri var. Buna mutlu olmalısın. "

Dediği cümleden ne çıkarmalıyım? Yutkunup ona baktım.

"Hey, benim yalnız biri olduğumu mu düşündün cidden?"

Ciddiyetle söylediği zaman istemsizce haykırmıştım. O da düşündüğüm şeye gülmüş ve saçını karıştırmıştı.

***

Kafedeki işimiz bitince toparlanıp masadan kalktık. Jeongwoo masada hâlâ oturuyordu ve kahve içiyordu.

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin