Taehyung
Burnuma değen şeyle irkilip gözlerimi açtım. Jimin'in saçlarıydı. Gülümseyip ona daha sıkı sarıldım. Mırıldanıp bana dönüp kollarını boynuma dolamıştı.
"Günaydın~"
"Sanada günaydın."
"Bugün Jungkook ve Yoongi gelecek. Onları alalım mı?"
Alnını öpüp cevap verdim.
"Tabii. Jungkook ile aran daha iyi mi?"
"Bilmiyorum. Neyse boşver şimdi bunu düşünmeyelim."
Dudağıma minik bir öpücük kondurup kalktı ve lavaboya gitti.
***
Jungkook
Gördüğüm Jimin ve Taehyung ile adımlarımı yavaşlattım. Jimin'e hâlâ kızgındım. Dudaklarımı birbirine bastırıp Yoongi'ye baktım. Düz suratıyla beni yine şaşırtmamıştı. Komik durduğu için istemsizce sırıttım.
"Neye gülüyorsun?"
"Hiç."
Garip bakan Jimin'e birşey demeyip onların yanına gittik. Taehyung nazikçe bana sarıldığında kızardım ve bende ona sarıldım. Bu adamı seviyordum.
"Yoongi iyi baktı mı sana?"
"Boş zamanımda oyun oynamama bile izin vermedi."
Gülüp saçımı karıştırdı ve geri çekildi. Jimin bana sarılınca gözlerimi yumup yüzümü boynuna gömdüm. Aptal.
Geri çekilip heyecanla bavulumu alıp konuştu.
"Dans kursuna yazıldım!"
Gülüp cevap verdim. Yoongi ve Taehyung arkamızdan geliyordu.
"Cidden mi?"
"İnanamadın değil mi? Görmen lazım cidden çok güzel dans ediyorum! Sende katılsana."
Hobi olarak iyi olabilirdi. Bir ara ilgimde vardı gerçi.
"Bakarız."
"Hadi ya! Beni tek mi bırakacaksın?"
Arabaya bindik. Yoongi ve Taehyung önde biz arkada sohbete devam ediyorduk.
Taehyung aynadan bakıp konuştu.
"Bence git. Boş zamanın çok. Ayrıca Yoongi'nin yanında boş boş durmaktan iyidir."
Yoongi göz devirip telefonuna bakmaya başlamıştı.
"Tamam."
"Geliyor musun?"
"Hmm~"
Büyük bir gülümseyiş sundu ve konuştu.
"Bugün kaydını yapalım~ yarın kurs var."
Benden heyecanlı bu da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Master/Yoonkook✔
FanfictionMin şirketinde çalışan Jungkook ve efendisi Yoongi. Efendisinin bir vampir olacağını nerden bilebilirdi ki? Ukekook-semegi Yan çift: Vmin #1 yoonkook #1 semegi #3 ukekook #4 bl #88 vampir Başlangıç: 30 Mart 2019 Bitiş:30 Temmuz 2019 ©dbSakura