24 (m)

4.2K 142 36
                                    

Yoongi

Jungkook bu kadında ne buluyor anlamadım ki! Şuan birlikte konuşuyorlardı. Ben ise kollarımı bağlamış onlara dik dik bakıyordum.

"Bay Min hep birlikte yemeğe çıkabiliriz. Hem Jungkook'ta buna sevinir."

Jungkook'un bakışlarını görünce kıza işaret parmağımı gösterip 'bir dakika' işaretini yaptım ve Jungkook'un kolundan nazikçe tutup konuşmak için bir yere çekiştirdim onu.

Fısıldayarak konuşmaya başladım.

"Yemeğe götürürsem istediğimi yapacak mısın? "

"Hayır yapmayacağım. Çünkü senin sayende dün telefonu açmadım."

"Zoru oynuyorsun Jeon."

Kolundaki elimden kurtulup fısıldadı.

"Aish ne istiyorsun? "

"Kucak dansı. "

"Ne?!"

"Dans ediyorsun sonuçta bunda zorlanacağını düşünmüyorum. "

"O-o dansla bu dans farklı!"

Sırıttım ve bir elimi beline attım.
"İstemiyorsan-"

"Çok adisin!"

***

Jungkook süslenip püslenirken bende akşam ki dansı sabırsızlıkla bekliyordum.

Bana döndüğü zaman gözlerim Jungkook'un güzelliğinden şenlenmişti.

"Hadi gidelim."

Restrona geldiğimizde gördüğüm Ma Sarang midemi bulandırmıştı. Mini beyaz göğüs dekolteli elbisesi Jungkook içindi (!).

Selamlaşıp masaya oturduk.

***

Sonunda otele gelmiştik. Jungkook'u bahane ederek benimle yemek yemişti resmen. Benimle ilgilendiği apaçık ortadaydı. Siyah gömleğimin üç düğmesini açtım ve Jungkook'a yandan bir baktım. Sanırım unutmuştu.

"Jungkook-"

Odamıza geldiğimizde bana döndü ve lafımı kesti.

"Lütfen başka bir şey yapayım~ Zaten kadın sinirlerimi bozdu!"

Dudağını büzüp yüzünü şirin bir hâle getirmişti.

"İşe yaramıyor Jungkook."

Kamburunu çıkarıp mutfağa ilerledi. Çikolatayı alıp yanıma geldi. Çikolatayı önümde sallayıp konuşmaya başladı.

"Alman çikolatası. Değerli zulamdan. Bu yetmez mi?"

"Kucak dansı daha etkileyici."

"Kucak dansı bilmiyorum!"

"Bilmene gerek yok. Senin yapabileceğini düşünüyorum. "

"Off! Tamam bir dakika."

Yavaş adımlarla tuvalete girdi. Kapıyı kapatmadan dil çıkardığından tuvaletin kapısını kilitlediğini anlamıştım.

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin