Jungkook
Sonunda geldiğimizde herkes otelin önünde toplanmıştı. Yoongi ortaya geçip agresif ancak seksi bir şekilde konuşmaya başladı.
"Herkes oda anahtarlarını alıp kalacağı odaya gitsin. Saat şuanda 12. Herhangi bir etkinlik yapmayacağım. Herkes istediği şeyi yapabilir. 3 gün boyunca serbestsiniz yani."
Ne kadar da acımasızdı. Resmen ameleymişiz gibi konuştu. Herkes dağıldığında Yoongi'nin peşinden gittim.
"Bay Min."
Seslendiğimi duyunca hafifçe arkasına döndü. Benim olduğumu görünce önüne dönüp yürümeye devam etti. Yavaş yürü amına koyayım. Sonunda ona yetişip ayak uydurmaya başladım.
Asansöre bindiğimde içinde noonanında olduğunu görmüştüm.
"Noona kiminle kalıyorsun?"
"Seninkiyle."
"Benimki?"
"Min Ki."
Şakasına omzuma vurdu.
"O benimki değil."
"Sadece şaka yapıyorum~"
Bizim olduğumuz kata geldiğimizde noonaya gülümseyip odamıza gittik.
İçerisi baya büyüktü. Ancak...
"Neden bir tane yatak var?"
"Seninle kalacağımı tahmin etmiyordum çünkü."
Yalan söylüyordu.
"Ben yayılarak yatan birisiyim."
"Bende senin patronunum. Ona göre yani."
"Evet patronum benimle sevişti."
Cevap vermeyip montunu çıkarıp yatağa atladı.
Gelen bildirime baktım.
Sungjae
Hey!
Burada acayip yemekler var.
Erken gelsen iyi olur.
Çünkü midem kazınıyor.Sikeyim yanıyorum burası çok sıcaktı. Ceketimi çıkarıp askılığa astım ve sadece mavi yırtık kot, hardal rengi bana bol gelen bir boğazlıyla kaldım. İnsanlar boğazlı giyiyorum diye dalga geçecekler yahu. Telefonumu alıp çıktım.
Yemek katına gelip yiyeceğim yemekleri bir tabağa koyup Sungjae hyungun yanına gittim.
"Kiminle kalıyorsun hyung?"
"Woo Joo ile sen?"
"Bay Min ile birlikte kalıyorum."
İçtiği suyu püskürtüp öksürmeye başladı. Peçeteyi ona uzattım. Peçeteyle ağzını silip konuştu.
"Nasıl Bay Min ile kalıyorsun?"
"Herkes kalacağı kişiyi belirlemişti. Bir ben belirlememiştim. Sonuç olarak Bay Min ile kalıyorum."
Çubuklarımı elime alıp yemeye başladım.
"Nasıl ya?!"
İçeri giren Yoongi ve birkaç kişiyle Sungjae hyunga döndüm.
"Kes sesini hyung burada."
Anlamış ve susup yemeyine devam etmişti.
"O kardeşiyle kalıp sana odasını verseymiş."
Aynen ya öyle yapabilirdi!
"Değil mi ya!"
Çenemi elime yaslayıp iç çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Master/Yoonkook✔
FanfictionMin şirketinde çalışan Jungkook ve efendisi Yoongi. Efendisinin bir vampir olacağını nerden bilebilirdi ki? Ukekook-semegi Yan çift: Vmin #1 yoonkook #1 semegi #3 ukekook #4 bl #88 vampir Başlangıç: 30 Mart 2019 Bitiş:30 Temmuz 2019 ©dbSakura