Billie Eilish-lovely ft.Khalid
Jungkook
Yüzümü ekşitip elimle dondurmayı ona ittim. Ben gelene kadar kendisininkini bitirmişti bile.
"Başka sipariş edelim mi?"
"Bütün dondurmalar sütle yapılmıyor mu? Gerek yok pasta istiyorum."
Az önce sipariş ettiğimiz çikolatalı pasta gelince yemeğe başladım.
"Yah! Somurtup durma! Sanki benim yüzümden!"
Yüzüne yaklaşıp cevap verdim.
"Ya somurtursam? Birşey yapamazsın."
"Sen öyle san. Otele gittiğimizde seni cezalandırırım."
Aklıma gelen bdsm ile kızardım ve ondan uzaklaşıp pastadan büyük bir lokma aldım. Saçmalama Jungkook! O tarz cezalar değil seni aptal fesat!
"Ne oldu? Kızardın?"
Cevap vermeyip pastayı ihtaşla yemeye devam ettim. En nefret ettiğim şey kızarmamdı! Sadece beni ifşalıyordu!
***
Ayakkabılarımı çıkarıp dolaba koydum ve kendimi yatağa attım. Yoongi ise hemen giyinmeye başlamıştı. Üstünde sadece şort vardı. Yutkunup elime telefonumu aldım. Görüntülü arayan Jimin'i görünce red edip ona mesaj attım.
Jungkook
Siktir git Jimin. Neden aradığını biliyorum seni yavşak.Tabii ki şuan yanında Taeyang vardı.
Jimin
*ses kaydı*
Beni iyi tanıyorsun yavrum.Göz devirip uygulamayı kapadım. Şu inatçılığınden nefret ediyorum cidden. Sevmiyorum diyorum devam ediyor amına koyayım. Önüne taş koysam taşın kenarından geçiyor.
"Kim o?"
Yoongi'nin sesiyle kendime gelip cevapladım. Ses kaydında Jimin'in sesi belli olmuyordu. Biraz sinirlendirsem birşey olmaz.
"Sanane."
"Sevgilin mi var?"
"Bilmiyorum. "
Yanıma oturup elimi belime attı ve hızlıca kucağına oturmamı sağladı.
"Böyle şeyler yapamaz mıyız?"
"Bilmiyorum."
Önce saf saf bana baktı daha sonrada sırıtıp cevapladı.
"O Jimin değil mi?"
"Bilmiyorum-"
"Hey!"
"Evet, Jimin."
Kucağından kalkıp kenara oturdum. Ancak o yine üstüme çıkıp beni sıkıştırdı. Önce dudaklarımızı birleştirdi daha sonra elini gömleğimden içeri soktu. Göğsümle oynayan parmakları beni serleştiriyordu. Birden bacağını bacak arama bastırdığında derin bir şekilde istemsizce inledim.
"A-ah!"
Sırıtıp üstümden kalktı.
"Sana cezam olsun."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Master/Yoonkook✔
FanfictionMin şirketinde çalışan Jungkook ve efendisi Yoongi. Efendisinin bir vampir olacağını nerden bilebilirdi ki? Ukekook-semegi Yan çift: Vmin #1 yoonkook #1 semegi #3 ukekook #4 bl #88 vampir Başlangıç: 30 Mart 2019 Bitiş:30 Temmuz 2019 ©dbSakura