11

3.2K 229 112
                                    

Home-BTS

Taehyung

Laptopu kapatıp ellerimi gözlerime götürdüm. Bu gidişle gözlük takacaktım. Jimin'in yanımda olduğunu fark edince elimi beline atıp kucağıma oturmasını sağladım. Kafamı boyun girintisine koydum.

"Nerede olduklarını biliyor musun?"

"Kendi alemlerindeler. Sorun yok gibi görünüyor. Jungkook?"

"Hâlâ uyuyor. "

"Onu hastaneye götürmeliyiz."

Elini enseme atıp ensemdeki saçlarımı okşadı.

"Merak etme. Ateşi düştü."

"Yoongi nerede?"

"Bilmiyorum. Boşver onu şu sıralar sinirimi bozuyor."

"Ne oldu? "

"Jungkook'u kullanacak gibi. Jungkook göründüğünden daha saf. Eğer başına bir şey gelirse-"

Küfür edeceğini anladığım için boynunu ısırdım ve acıyla inlemesini sağladım.

"Ah! HEY!"

Sırıttım ve ısırdığım yeri emmeye başladım. Mırıldanıyor ve hoşuna gittiğini belirtiyordu.

"Durmalıyız Taehyung- ıhğmm."

Saçımdan çekip boynundan ayrılmamı sağladı. Elimi sweatinden içeri soktum ve kaslarını okşadım daha sonra yukarı çıktım.

Kucağımdan kalkıp mızmızlandı.

"Yapma diyorum~ bu durumda olmaz."

"Hangi durumdaymışız?"

"Jungkook'un ateşi ve peşinde olan bir soytarı var."

"Artı olarak o soytarı, abin."

Kafasını onaylarak salladı. Daha sonra Jungkook'a bakacağını söyledi.

Jungkook

Gözlerimi açtığımda karşı koltukta beni izleyen Yoongi'yi görmüştüm. Esneyip garip bir görüntü oluşturdum ve ona götümü döndürüp kıvrıldım. Yeni doğmuş bir bebek gibiydim.

Olanlar aklıma gelince saati sordum.

"Saat kaç?"

"Akşam 7."

Ben bayıldığımda öğlendi. Hızlıca oturur pozisyona geldim.

Jimin içeri gelince üstüme fırlayıp ateşime baktı.

"Aptal. Beni çok korkuttun."

Boynuma atlamış ve geriye düşmemizi sağlamıştı. Ellerimi ona sarmıştım.

"Senin yüzünden."

"Evet benim yüzümden~"

Beni geriye attığı için bacaklarım otomatik olarak beline dolanmıştı. Yoongi'nin bizi tepkisizce izlediğini görünce Jimin'in benden ayrılmasını sağladım.

Lavaboya gidip gerekenleri hallettim. Aynaya baktığımda saçlarımın bağlandığını görmüştüm. Tanrım... Yoongi beni böyle gördü. Kesin Jimin yapmıştır. Lastiği bileklik gibi kolumdan geçirdim ve saçlarımı tarayıp dümdüz ve gür olmasını sağladım. Üstümdeki kıyafetler su damlalarıyla ıslanmıştı. Jimin bana sabah giydiklerimi vermişti. Giyindim ve tekrar seksi Jungkook hâlime döndüm.

Lavabodan çıktım. Koridorda Yoongi'nin olduğunu görünce sweatinin kolundan tuttum. Bana dönmüş ve gözlerini gözlerimle kilitlemişti. Aramızda az bir mesafe vardı.

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin