+30 oy yeni bölüm.
Yapacak bişey yok.
2 günde bir yeni bölüm atıyorum ortalama 20 oy ne amk dalga mı geçiyonuz.
1. Bölümü 211 kişi okumuş 32 oy almış. Biride 31'i bozmak için hayrına vermiş heralde amk.
Jungkook
İçerden gelen sesler ile lanet bir sabaha daha gözlerimi açmış bulunmaktayın. Garip mırıltılar çıkardım ve yatakta bir oraya bir buraya döndüm. Siktir saat kaç?
Hemen telefonu alıp baktım.
5 cevapsız çağrı ve birden fazla mesaj vardı. Hepsi Yoongi'dendi ve saat öğleden sonra 1 olmuştu!
Sinirle yataktan kalktım. Lanet alarmı duymamış olmalıydım.
Odamdaki aynaya baktım. Saçlarım dağılmıştı ve tavşanlı pijamamla 7 yaşındaki bir velede dönmüştüm. Umursamayıp odamdan çıktım.
"Günaydın Bay Jeon."
"Günaydın."
Bir dakika-
Tanımamazlıktan gelip tuvalete girdim. Niye burada lan bu?
Kapıyı kilitleyip işlerimi halledip saçlarımı ve perçemimi tarayıp pijamamı umursamayıp çıktım. Yoongi'yi görmeyince hızlıca odama girdim.
Altıma mavi dizleri yırtık olan bir kot, üstüme v yaka kazak giymiştim. Boynumdaki ısırık izi yüzünden kazağı çıkarıp üstüme siyah uzun bir boğazlı giydim ve önünü içime sokup arkadan saldım.
Dudağıma nemlemdiricimi sürdüm ve hazır olunca odadan çıktım. Yoongi benim zulamın bir parçası olan çikolatam ve cipsimi yerken görmüştüm.
"Bay Min!"
Yıkılmıştım resmen!
Benim kıymetlilerim...
"Hm?"
"Onlar benim atıştırmalıklarım!"
Omuz silkip çikolatadan büyük bir ısırıp alınca gözlerimi büyütmüştüm.
Kapı çalınca Yoongi gitmeme izin vermeyip öne atılmıştı.
"Açma."
"Neden?"
"Açma dediysem açma Jungkook."
Kapıya gidip gelene bakacekken bileğimden tutup onun bir bacağına oturmamı sağlamıştı. Bunlar kısa süre içinde olmuştu.
Ağzıma cipsleri tıkayıp ağzımın dolmasını sağlamıştı. Zar zor çiğnerken elimle ağzımı saklayarak konuştum.
"Jomon nordo?" (Jimin nerde?)
"Bilmiyorum."
"Yolon soylomoyon." (Yalan söylemeyin.)
"Bana kapıyı açıp gitti."
Gözleri dolu ağzımdaydı.
Zil tekrar çalınca ona baktım. Telefonda birşeyler yapıyordu. Ağzımdakileri bitirip konuştum.
"Efendim."
"Hmm?"
"Gelen kim?"
Telefonu masaya bırakıp gözlerini bana dikti. Tüylerim diken dikendi.
"Hâlâ özür dilemedin."
"Ah! Özür dilerim! Uyanamamış olmalıyım. Beni affedin...Gelen kim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Master/Yoonkook✔
FanfictionMin şirketinde çalışan Jungkook ve efendisi Yoongi. Efendisinin bir vampir olacağını nerden bilebilirdi ki? Ukekook-semegi Yan çift: Vmin #1 yoonkook #1 semegi #3 ukekook #4 bl #88 vampir Başlangıç: 30 Mart 2019 Bitiş:30 Temmuz 2019 ©dbSakura