7

3.3K 222 17
                                    

Jungkook

Kısa sürede geleceğimi söyleyip lavaboya gelmiştim. Elimi ve yüzümü yıkayıp ferahlamıştım. Saçımı dalgalı olmasını sağladım ve boynumdaki kurdaleyi çıkarıp bir düğmeyi açıp seksi bir hâl olmasını sağladım. Ceketimi de giydim ve dudağıma nemlendirici sürüp parlak ve kırmızımsı durmasını sağladım. Yakışıklı yüzüm hem karşı hem de hem cinsimin dikkatini çekiyordu. Bundan memnumdum. Kendimden emin bir şekilde lavabodan çıktım.

Bu kadar aptallık yeterli.

Tek elimle saçımı karıştırdım ve asansöre bindim. Çok emindim ki beni kameradan izliyordu.

Beni bahçede bekliyordu. Hâlâ ismini öğrenememiştim. İlk önce ismini sormalıydım.

Gerekirse o adamın dudağına yapışıp Yoongi'yi pişman hissettirecektim.

Asansörden inip bahçeye ilerledim.

Hadi ama ne yapıyorum ben?

İstemsizce dudağımı ısırıp olduğum yerde durdum. Onu kıskandırmaya çalışıyordum...amaçsızca. Elimi boynuma atıp telefonumu çıkardım. Çıldırmış olmalıydım.

"Jimin? Beni alabilir misin?"

"Bir sorun mu var?"

"Kendimi kötü hissediyorum."

"Şirkette misin?"

"Evet..."

Bir ileri bir geri gidiyor ve kafamı dağıtıyordum.

"Ayrıca gelirken..."

"Meyveli yoğurt ve yeteri kadar abur cubur. Tamam."

Cümlemi tamamlayınca istemsizce güldüm ve telefonu kapattık.

Ben Jeon Jungkook'tum.

Böyle klasik şeyler yapıp kolay lokma olamazdım.

Yanıma gelince konuşmasına izin vermeyip öne atıldım.

"Üzgünüm. Kendimi kötü hissediyorum, belki başka sefere."

"Numaranı alabilir miyim?"

Tam kameranın önündeydik ve beni küçük gözleriyle izlediğinden emindim.

Telefonunu alıp numaramı yazdım ve kendimi çaldırdım. Çalınca telefonu kapadım ve ona döndüm.

"Tamam o zaman görüşürüz."

Kafamla hafif bir şekilde eğildim ve gülümsedim. Jimin'in arabasını görünce hızlı adımlarla hiçbir şey olmamış gibi dik yürüyerek arabaya bindim.

"Bir şey oldu değil mi?"

Sıkıntıyla ve iç çekerek saçımı geriye attım.

"O aptal beni yine çıldırttı. "

"Ne oldu Jungkook?"

"Gitsek mi artık. Ha?"

Meyveli yoğurttan birini alıp kaşık kaşık yemeye başladım.

"Sabah onun evinde uyandım. Tamam burayı geçiyorum. Toplantı zamanı beyaz saçlı ve yakışıklı biri beni süzdü. Bunu ona söyledim. Taehyung onun yanında bana onunla uğraşmamı söyledi. Yani sapık olduğunu. Taehyung gitti. Sonra beni aptal gibi süzmeye başladı. Tabii ben orada ceketimi falan çıkarıyordum. Ona dönüp o adam gibi bakıyorsun dedim. Hemen yanlış anladı bu mal. Sinirlenip çıktı falan. Adam gidip Yoongi'ye benimle konuşmak istediğini söylemiş bu da izin vermiş. Sinirlendim tabii ama sonra dedim ki hadi Jungkook gitte pişman olsun gibi mal mal konuştum. Gittim tuvalete kendimi bu hâle getirdim. Asansörden inince kendime geldim."

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin