Taehyung
Restorantta yemek yedikten ve dolaştıktan sonra saat 7 olmuştu. Dönüşte Yoongi hyunglara haber verip onların evine gitmiştik.
Şuan salonda oturuyor ve Yoongi hyung ile birbirimize kaçamak bakışlar atıyorduk.
"Neden birden özür diledin Jimin-sshi?"
"Ne saçmalıyorsun? Sen özür diledin?"
Yutkunup Yoongi hyunga tedirgince baktım.
"Yalan söyleme."
"Hey belki sarhoşsundur diye screenshot bile aldım göstereyim mi?"
Jungkook merakla Jimin'in yanına gitti. "Göster hadi."
Yoongi hyung ayağa kalktı ve Jungkook'un ona dönmesine neden oldu. "Nereye Yoon?"
"Lavaboya."
Sinirimi saklamaya çalışıp arkasından seslendim. "H-hyung bende geleyim! Ellerimi yıkayacağım!"
Beni umursamayıp kapıyı kapattı ve kilitledi.
Gergince arkama yaslandım.
"Ben sabah içki içmedim. İşten geldikten sonra duş aldım ve Yoongi ile beraber film izledik. Daha sonra sen yazdın. Hatta bende de screenshot var."
Jungkook telefonunu çıkarıp bie şeyler gösterdi. Ya bu sinsiler neden ss aldılar ki? Ss alacaklarını cidden düşünmemiştim.
"Hayır Jungkook. Ben bunları yazmadım. Kahvaltımı yapıp bir şeyler izlerken sen yazdın. Daha sonra uyudum."
"Dur o zaman kim yazdı?"
Jimin ve Jungkook bana döndüğü zaman ayağa kalkıp mutfağa gidecekken Jimin bileğimden tutup geri oturttu ve tısladı."Anlat her şeyi."
"Bebeğim neyi anlatacağım ya? Bırakta su içeyim."
"Tae hyung benim telefonuma bakmış olamaz. Yani...Yoongi aç şu kapıyı! "
~♥~
Sonunda kabullenmiştik. İkiside karşımıza oturmuştu ve birimizin anlatmasını bekliyordu.
Yoongi hyung dudaklarını aralayıp şirince gülümsedi. "Bu fikir Taehyung'undu~"
Jungkook hyunga göz devirdi."Sende itiraz etmeyip uymuşsun ona işte. "
Yoongi hyung sonunda kendi tavırlarımı sergileyip ofladı ve yayıldı. "Bakın cidden neden tartıştınız bilmiyoruz ama küsüp duruyorsunuz bizde aranız açılmasın diye yardım etmeye çalıştık."
Aklıma gelenle ikisine de baktım."Cidden ya neden tartıştınız?"
Jimin Jungkook'a sinirle bakıp göz devirdiğinde Jungkook arkasına yaslandı ve çocuk gibi kollarını bağladı.
Jimin sinirle tısladı. "Sana önceden de dediğim gibi saçmalıyor işte."
"Beni geçiştirme Jimin."
Arkasına yaslanıp Jungkook'a döndü. "Hadi anlat. Sonra da yine sinirlenip yine kavga edelim."
Jungkook üzerindeki bakışlardan dolayı kızarmış ve gözlerini kaçırmıştı. "Jimin."
Jungkook'un uyarırcasına olan kelimesiyle Jimin ayağa kalktı. "O zaman söylediğinde haklıyım diyordun. Ne oldu şimdi süt dökmüş kedi gibisin? Bir daha benimle düşünmeden konuşma." Sinirle evden çıkıp gürültülü bir şekilde kapıyı kapattı.
Jungkook ise yerdeki halıyı inceliyordu. Gözündeki pişmanlığı anlamak zor değildi."Hyung özür dilerim."
Şaşkınca ona baktım. "Hey neden benden özür diliyorsun? Jimin'e dilemelisin."
"Hayır hyung sana da dilemeliyim. "
Yoongi hyung ikimizide dinliyor ve anlamaya çalılıyor gibi gözüküyordu. "Olayın içinde Taehyung'ta mı var?"
Jungkook, Yoongi hyungun sorduğu soruya cevap vermeyip yerdeki gözlerini kaldırıp benim gözlerimle birleştirdi. "Hyung, Jimin seni bekliyor olmalı. Gitmelisin."
Beni kovmaya mı çalışıyor? Ona gülümseyip ayağa kalktım."Pekâlâ bu gergin havadan kurtulun artık. Ben gidiyorum."
"Görüşürüz Tae."
El sallayıp evden çıktım ve arabama bindim.
Jimin ön koltukta arkasına yaslanmış bir şeyler düşünüyor gibiydi. "Anlattı mı?"
Başımı olumsuz anlamda salladım. Eminim olayın içinde bende vardım ve bana anlatmayacaklardı. Çünkü Jimin ve Jungkook anlatmamak daha iyi olur diye düşünecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Master/Yoonkook✔
FanfictionMin şirketinde çalışan Jungkook ve efendisi Yoongi. Efendisinin bir vampir olacağını nerden bilebilirdi ki? Ukekook-semegi Yan çift: Vmin #1 yoonkook #1 semegi #3 ukekook #4 bl #88 vampir Başlangıç: 30 Mart 2019 Bitiş:30 Temmuz 2019 ©dbSakura