45

1.1K 84 58
                                    

Jungkook

Aradan 1 hafta geçmişti. Saat akşam altıydı. Sessiz ve sakin bir şekilde devam ediyorduk. Dün Jimin ile alışverişteydim şimdi ise Yoongi ile dışarı çıkacaktık. Beraber yemek yedikten sonra beni bir yere götürecekti. Neresi olduğunu sorduğumda süpriz demişti.

Hazırlandıktan sonra evden çıkıp arabaya binmiştik. Uzun bir sohbetten sonra sonunda restoranda gelmiştik. Şaşırılmadık bir şekilde lükstü. Tam Yoongi'lik.

İçeri girip rezerve olan yere geçmiştik. 

Yemekleri sipariş edip konuşmaya başladık.

"Hey bugün özel bir gün falan mı? Ne süprizi bu?"

Omuz silkti.

"Görürsün."

Cidden hiçbir fikrim yoktu çünkü dediğim gibi bugün özel bir gün değildi.

Yemek geldiğinde yemeye başlamıştık. Arkadaki piyano sesi ile huzurlu hissediyordum. Gerçi niye hissetmeyeyim? Yoongi ile yemek yiyordum ve beni bekleyen bir süpriz vardı.

Yemek bittikten sonra kalkmış ve tekrar arabaya binmiştik. İçimde büyük bir heyecan vardı.

Bir süre sonra araba durmuştu. Kapkaranlıktı ve hiçbir şey göremiyordum.

"Seni indirmeye geleceğim."

Mırıltılarımla onayladım. Kapıyı açıp beni indirdi.

"Yoongi, hiçbir şey görmüyorun."

"Amacım bu zaten."

Cidden beni bekleyen şey neydi?

Bir yere yürüdükten sonra durmuştu.

"Neden durdun?"

Ondan üç-dört adım öndeydim.

"Hey şuna bak."

Havai fişekler patlamıştı. Fişeklerde...benimle evlenir misin yazıyordu. Işıklar açılmış ve etrafı aydınlatmıştı. Bir sürü balon vardı. Yüzüm solmuştu. Neden bana bunu yapıyor?

Ona döndüğümde elindeki yüzük kutusuyla dizini yere koymuştu.

Gülümsüyor ve gözleri parlıyordu. Ah ama...lütfen Yoongi.

Onu yerden kalkmasını sağladım. Ellerimle yüzümü saklayıp konuştum.

"Yoongi...özür dilerim...ben seni hayal kırıklığına uğratıyorum. Y-yani ben evlilik gibi şeyleri düşünmem."

"Jungkook cidden bir yere kadar ciddisin sandım. Hadi cevap ver."

"Ü-üzgünüm ben evlilik gibi şeyleri sevmiyorum Yoongi. Bana saçma geliyor yani..."

Yüzündeki koca gülümseme şimdi yoktu. Elini tuttuğum zaman geri çekti.

"Lütfen Yoongi ö-özür dilerim."

"Seni anlıyorum."

Göz yaşlarım yanaklarımda süzülmüştü. Hiçbir zaman evlenmeyi düşünmemiştim. O ilişkimizi ciddi düşünüyordu. Tamam...bende ciddi düşünüyorum ancak evlenmek benlik değildi.

Yoongi arkasına döndü ve yavaşça yürümeye başladı.

"Jungkook...bugünlük taksiyle gel."

"G-gerçekten özür dilerim. Seni hak etmiyorum. "

Kulaklarını eliyle kapattı. İlk defa böyle hissediyordum. Boktan hissediyorum. O bu kadar hazırlık yapmışken ben onu red etmiştim. Yoongi arabayla göz önünden çıkınca çimlere çöktüm ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başlamıştım. Tam bir aptaldım. Evlenmekten korkan bir aptal.

Baya kısa olduda neysee bugünlük affedin.

Şimdi size bir şey soracağım,

Yakında final olsun mu yoksa kaos falan olup uzasın mı?

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin