Jungkook
Eve gelince direk kendimi yatağa atım ve tavana bakıp düşünmeye başladım. Tanrım...herşey yetmiyor gibi bu mu var şimdi? Beklenmedik adamdan beklenmedik bir teklif...
Tamam. Cidden yakışıklı ve karizma ancak ne bileyim yani...Taeyang'ı kıskandığı için mi yaptı?
Jimin'in aradığını gördüğümde açtım. Ne diyecektim? Ona anlatamazdım.
"Sizin aranızda ne var?"
Bende bir bilsem...
"Yok bir şey."
"Aynen o yüzden öpüştünüz."
"Kapatıyorum."
"Dur bekle-"
Onu dinlemedim ve suratına kapatıp telefonu uçak moduna aldım.
Hadi ama cidden bu nasıl bir olaydı!
Yatakta tepinip saçımın ve yatağın bozulmasını sağladım.
Resmen Grinin Elli Tonu gibi olmuştu herşey!
Yarın ne yapacağım? Ya bana dokunursa? Ya rezil olursam? Nasıl yüzüne hiçbir şey olmamış gibi bakacağım? Ugh! Kafamdaki sorular canımı sıkıyor!
Hiçbir şey olmamış gibi mi yapmalıyım? Bugün iyiki haftasonu. En azından bugün bir şey yapamaz.
İyi yönünden bakalım. Çok yakışıklı birine İLKİMİ vereceğim. Düşününce...bu çokta iyi bir şey değil. Sevdiğim kişiyle birlikte olmalıydım.
Her neyse bu çok saçma. Şu ana kadar hiç kimseyle yatmamam daha saçma. Ben Jeon seksi Jungkook bakireyim. Tanrım...çok saçma değil mi? Benim bakir olmam sizede saçma gelmiştir.
Kafamı iki yana sallayıp düşüncelerimden kurtuldum ve ayağa kalktım. Hepsi onun suçu. O düşünmeli ben değil.
Montumu giyip evden çıktım. Telefonumu uçak modundan çıkardım ve Jimin'i aradım.
"Hey."
"Ev bakmaya gidelim."
"Ah! Tamamen unutmuşum neredesin?"
Buluşucağımız yeri söyledim ve onu beklemeye başladım. Kısa sürede arabayla geldiğinde arabasına bindim.
"Hadi ama Jungkook! Bana anlatmayacak mısın?"
"Kafam çok karışık Jimin. Daha sonra anlatırım."
Arabayı çalıştırıp gaza bastı.
"Daha sonra dediğin şeyler genelde hiç gerçekleşmiyor."
"Üstüme gelme."
"Tamam~ senin istediğin olsun. Bu konu hakkında konuşmayalım."
Eminim bir şekilde öğrenmeye çalışacaktı. Her neyse deyip etraftaki kişilere bakmaya başladım.
"Hey o Jeongwoo değil mi?"
Dediğim yere bakınca yönünü başka bir tarafa çekmişti. İyiki camlar siyahtı. Ancak plakayı görmüştür...
"Nereye gideceğiz?"
"Yoongi ve Taehyung'un yanına."
"Asla.Hayır.Jimin-"
"Tamam,tamam."
Şimdi onu göremezdim.
Taehyung'u aradı.
"Taehyung Jeongwoo bizim olduğumuz tarafta."
"Tamam. Hallediyorum."
Telefon kapandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Master/Yoonkook✔
FanfictionMin şirketinde çalışan Jungkook ve efendisi Yoongi. Efendisinin bir vampir olacağını nerden bilebilirdi ki? Ukekook-semegi Yan çift: Vmin #1 yoonkook #1 semegi #3 ukekook #4 bl #88 vampir Başlangıç: 30 Mart 2019 Bitiş:30 Temmuz 2019 ©dbSakura