13

3K 183 47
                                    

Jin-I Love You
-ben böyle bir ses görmedim ya-

Jungkook

Yine bir başka gündü. Yoongi'nin boş günü olduğu için benim Jimin ile eve geçmeme bir şey dememişti.

Eve içeri girince salon vardı. Salonun hemen önünde banyo vardı. Koridora girince Jimin ve benim odalarım karşı karşıyaydı. Girişin solunda bir mutfak vardı. Mutfağın yanındada misafir odası vardı.

Jimin işlerini bitirip oturma odasında oturmuştu. Bende eşyalarımı yerleştiriyordum. Saat öğleden sonra 1 falandı. Duş almak için banyoya girdim ve duş aldım. Dizime kadar gelen beyaz bornozumu giydim ve bağladım. İçeriden gelen gülüşme sesleri birinin olduğunun işaretiydi. İç çekip kapıyı açtım. Yoongi ve Taehyung vardı. Birde...Taeyang? Ancak bana yüzü dönük değildi. Yani beni görmüyordu. Jimin bana bakarak Taeyangla konuşmaya devam etti. Yoongi'nin beni süzmesini umursamıyordum şuan çünkü Jimin beni çıldırtacak bir cümle demişti.

"Sen yurtdışındayken Jungkook senden bahsedip durdu. "

Gözümü kocaman açıp Jimin'e bıkmış bir şekilde baktım. Benim onunla sevgili olmamı istiyordu!

Kapıyı arkamdan sesli bir şekilde kapattım ve Taeyang'ın bana bakmasını sağladım. Bana döndü.

"Bu ne süpriz Taeyang."

Jimin'e bakarak konuşuyordum.

"Jimin gelmemi söyleyince süpriz yapmak istemiştim."

Jimin aynı evde yaşadığımızı unutmuş olmalı. Çünkü onu Taeyang gidince öldürecektim.

"Giyinip tekrar geleceğim."

Taeyang önüne dönünce Jimin'e seni öldüreceğim bakışlarımı göndererek odama girdim.

Üstüme siyah bir t-shirt giydim ve altıma siyah yırtık bir kot giydim. T-shirti içime sokup kemer taktım ve ıslak saçlarımı elimle arkaya atıp seksi bir hava olmasını sağladım. Son bir kez kendime baktım ve odadan çıktım. Tekli koltuğa oturup Taeyang ile konuşmaya başladım. Yoongi'nin üstümdeki bakışları beni zorlasada ona hiç bakmamayı başarmıştım. Tanrım yine çok yakışıklı olmuştu.

Taeyang arada Yoongi'yi kesiyordu. Buna çok umursamayıp Jimin'e baktım. Yoongi'yi kesen Taeyang'a bakıyordu. Taeyang kısa bir süre sonra acilen gitmesi gerektiğini söylemişti.

Telefonum çalınca kimin aradığına baktım. Annemdi. Daha dün aradı yine niye arıyor şimdi? Ayağa kalkıp odama gittim ve açtım.

"Anne?"

"Jungkook yoldayız geliyoruz."

Ne?

"Anne yarın geleceğini söylemiştin. Ayrıca yeni bir eve geçtim-"

"Boşver bana konum at."

"Biz?"

"Babanda geliyor biliyorsun."

Hayır bilmiyorum!

"Tamam yavaş gelin."

Telefonu kapattık. Odamdan çıkıp Jimin'e döndüm.

"Annemler geliyor. "

"Ne?!"

Gözünü pörtletip ayağa kalkmıştı.

"Hani yarın gelecekti?"

Bende öyle sanıyordum Jimin-sshi.

"Annem işte."

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin