Jungkook
Tabii ki 3 gün evde kalmak benim işime yarardı. 3 gün dizilerimi izleyip yatakta yuvarlanabilirdim. Ayrıca seks yapmak bir işkence değildi. Her türlü kârda ben oluyordum. Min Yoongi ile sevişmek bir onur değildi aslında. Sonuçta bir çok kızla belki de erkekle sevişmişti. Şimdi bir düşününce onun bana özel olmadığı aklıma gelmişti. Bıkkınlıkla arkama yaslandım.
"Ne oldu?"
"Bir çok kişiyle seviştin. Gidip onlarla birlikte ol. Bana ihtiyacın yok."
"Dalga mı geçiyorsun Jungkook? Benim için özelsin. Benim gözümde herkesten daha üstünsün. Ayrıca sen bir sürtük değilsin. Bir daha böyle şeyler söyleme."
Cidden sinirlenmişti. Bence sinirlendirecek bir şey söylememiştim.
Onun gözünde özel olmam hoşuma gitmişti. Ona döndüm. Bir süre birbirimize öylece bakmıştık. Elini yanağıma koydu ve kalın sesiyle mırıldandı.
"Çok güzelsin. "
Dudaklarımızı birleştirdi. İkimizde yavaştık. Islak sesler ve nefes alış-verişlerimiz arabanın sessizliğini bozmuştu.
Birbirimizden ayrıldık.
"Eve gidelim."
Suratını asıp arabayı çalıştırdı.
Kafamı karıştıran şeyler olmasaydı onunla arabada bile sevişirdim. Ancak o...sanırım bana aşık? Evin önünde durduğunda konuştum.
"Yoongi...benden hoşlanıyor musun?"
Arkasına yaslanıp bana döndü. Dudakları şişmiş ve kızarmıştı. Cidden çok yakışıklıydı.
"Neden birden böyle bir şey sordun?"
"Soruma soruyla cevap verme. "
Önüne döndü ve direksiyondaki ellerini inceledi. Oraya bakarsam düşerdim. O damarlı ellerine fena düşerdim. Sadece yüzüne odaklandım.
"Senden hoşlanıyorum. "
Bana döndü. Birçok aşk itirafı aldım ancak bu kalbimi hızlandırmıştı.
Düşüncelerimi kafamdan atıp cevap verdim.
"Ne yapmalıyım? "
"Düşünmelisin."
Tekrar önüne döndü. Kızarmış mıydı? Cidden kızarmış mıydı? Ama bu...çok sevimli. Yoongi utanınca cidden çok sevimli oluyordu.
Çok durmadan tekrar konuştum.
"Yarın görüşürüz."
"Görüşürüz."
Arabadan indim ve kapıyı kapattım. Cidden...
Ben indiğimde hızlıca arabayı çalıştırmış ve gitmişti. Derin bir nefes aldım ve bahçedeki sandalyeye oturdum.
Bu zamanlarda Jimin yanımda olurdu. Ancak o bizi sevgili olarak biliyordu. Bu yüzden ona danışamazdım.
Min Yoongi'nin beni sevmesi...güzel bir hismiş. İç çektim ve saçımı karıştırdım.
Telefonum çaldığı zaman kimin aradığına baktım. Babamdı?
"Efendim baba?"
"İyi misin? Nasıl gidiyor?"
"İyiyim. Her şey güzel. Bir sorun mu var?"
"Yarın akşam müsaitsen 6'da baba-oğul yemek yiyelim."
"Tabii müsaitim. Gelirim. "
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Master/Yoonkook✔
FanfictionMin şirketinde çalışan Jungkook ve efendisi Yoongi. Efendisinin bir vampir olacağını nerden bilebilirdi ki? Ukekook-semegi Yan çift: Vmin #1 yoonkook #1 semegi #3 ukekook #4 bl #88 vampir Başlangıç: 30 Mart 2019 Bitiş:30 Temmuz 2019 ©dbSakura