42

1.2K 92 48
                                    

Jungkook

Tuvaletten çıktığı zaman masumca ona baktım. Bana bakmayıp ayakkabısını giymişti. Çıktığı zaman arkasından gidip elini tuttum. Eli gevşekti. Bana trip atıyordu.

Şirinlik yapmaya başladım.

"Özür dilerim~ ama sevgilin acıktı~"

Bir şey demeyip yürümeye devam etti.

Gözlerrimi doldurup başımı eğdim ve elimi çektim.

"N-ne oldu?"

Çenemden tutup başımı kaldırdı. Şimdi yapacağım şey sadece trip atmaması için. Yoksa bu rolün kötü olduğunu bende biliyorum yani.

"B-benimle seks için mi sevgilisin?"

"Ne? Hayır! Tamam önemli değil Jungkook. Dalga geçiyordum!"

Gözyaşlarımı silip bir gözüme öpücük bıraktı.

Burnumu çekip elini tuttum.

"Ö-özür dilerim Yoongi. S-seni tatmin etmiyorum."

"Saçmalıyorsun Jungkook. Lütfen kapatalım konuyu. Beni pişman hissettiriyorsun."

Bıyık altı gülümseyip hoplaya zıplaya el ele Jimin ve Tae hyungun odasına gelmiştik.

"Taehyung~"

İçeriden öpüşme sesleri geliyordu. Büyük ihtimal sadece öpüşüyorlardı. Kızarmıştım. Yoongi boşta kalan eliyle kapıyı tıktıkladı. Şapırtı sesleri bir süre daha devam etmişti. Daha sonra sessizlik olmuştu. Daha sonra kapıyı Jimin açmıştı.

"Ne oldu?"

"Yemek yemeye gidelim."

Jimin beni süzüp ve konuştu.

"Senin niye gözlerin kızarık?"

Aklıma gelen bahaneyi söyleyiverdim.

"Yeni uyandım."

Yoongi konuştu.

"Senin niye dudakların şiş?"

"Benim dudaklarım şiş değil kalın. Neyse tamam geliyoruz birazdan. Siz inin."

Kapıyı yüzümüze kapattı. Yoongi'yi çekiştirip yürümeye başladım.

***

Saat öğleden sonra 1 olmuştu. Deniz şortlarımızı giyip üzerimizede bir t-shirt giymiştik. Terliklerimizi giyip hep beraber indik. Jimin ve ben önde yürüyor gülerek bir şeyler konuşuyorduk. Yanımızdan geçen bir kız dediği şeyle benim durmamı sağlamıştı.

"Hey Yoon! Nasılsın? Görüşmeyeli uzun zaman oldu."

"İyi ya sen? Ayrıca sen ortadan kaybolduğun için görüşemiyoruz."

Kız doğal sarışındı. Büyük ihtimal bir melezdi. Jimin Taehyung'un koluna girip sahipli olduğunu belli etmişti. Bende aynısını yapmak isterdim ancak çok yılışık gözükmek istemiyordum. Bu Jimin yılışık demek değildi. Yoongi ve kız hâlâ konuşurken Jimin beni dürtüyordu. Ona dönüp ağzımı oynattım.

'Kes şunu.'

O da ağzını oynattı.

'Aptal,gidip sevgilini koru. Yiyecek resmen.'

Kızarmıştım. Ani bir cesaretle Jimin gibi Yoongi'nin koluna sarıldım.

"Hadi gidelim Yoon."

Kıza inat bende bastırarak Yoon demiştim.

Gülümsedi ve kıza döndü.

"Görüşürüz."

"Tabii görüşürüz. Sonuçta aynı oteldeyiz canım."

Yoongi'yi çekiştirdim. Canım ne ya? Üstelik canımı hem bastırarak hemde bana bakarak söylemişti. Yoongi saçımı öpüp konuştu.

"Yine mi kıskandın?"

"Kıskanmayı boşverde o ne öyle ya? Gözlerime bakarak sana canım dedi. Kim o kız ya?!"

"Eski sevgilim. "

Gözlerimi pörtletip yürümeyi durdurdum. Jiminler önden yürüyordu.

"Kim eski sevgilisiyle hâlâ iletişimdeki?!"

"Dediği gibi uzun zamandır görüşmüyoruz. Ayrıca artık sen benim sevgilimsin."

Belime sarılıp beni kendine çekti. Utanıp başımı eğdim.

Şezlonglara gelmiştik. Havluları serip kremleri çıkardık.

"Hey bana krem sürebilir misin?"

Kızın teki Yoongi'ye dönmüştü. Yoongi'nin ilgilenmediği çok belliydi. Elimi Yoongi'nin omzuna koyup kıza konuştum.

"O bana sürecek."

Kız somurtup şezlongtan kalkmıştı.

Kremi Yoongi'ye uzattım. Gülümseyip kremi aldı ve beni kendine çekip t-shirtümü çıkardı. Güneş kremini sürmeye başladı. Arada sırada vücuduma öpücükler kondurup beni huylandırıyordu. Arkamı sürdükten sonra bacaklarıma sürmek istemişti. Tabii ki izin vermeyip kendime kısaca sürmüştüm. Daha sonra ben ona kremi sürmüştüm. Yoongi şezlongta kendine gölgeyi ayarladı ve telefonunu eline aldı. Somurtup kolundan tuttum ve elindeki telefonu alıp kapattım.

"2 hafta boyunca böyle yapmana izin vermiyorum. Eğlenmeliyiz."

Onu kaldırıp elinden tuttum ve denize doğru yürümeye başladım. Denize ilk adımını attığında elimi sıkmıştı.

"Çok soğuk."

"Soğuk değil. Vücudun alışsın bekle."

Gittikçe ileri götürüyordum onu. Her adımda sessizce küfür ediyordu. Doğrusu bende donmuştum.

"Jungkook geri dönelim."

"Saçmalama~"

Su göğsümüze kadar geldiği zaman ona döndüm.

"Başını suya sok. "

"Asla öyle bir şey yapmam."

"Yoongi. Hadi beraber yapalım."

Uyarıcı sesimle hızlıca diğer elmide tuttu. Başımızı suya soktuk. Sudan çıktığımızda ikimizde rahatlamıştık. Yoongi alnına yapışan ıslak saçlarını geriye atınca kollarımı boynuna doladım.

"Şuan çok iyi gözüküyorsun."

Ellerini suyun içindeki belime attı ve kendine çekti.

"Beni geç. Sen çok seksi gözüküyorsun. "

Kıkırdayıp burunlarımızı sürttüm. Dudaklarımızı birleştirdi. Ağzımıza gelen tuzlu tatla geri çekildik.

"Denizde yapmayalım."

Yüzümü ekşiterek onayladım.

"Bencede."

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin