51

1.1K 85 18
                                    

Taehyung

Gelen bildirimle telefonumu elime aldım.

Yoonie Hyung
İn lan aşağı
Az kalsın yakalanıyordum
gel hele sikicem ebeni

Ben
Yine ne yaptım
Neyse geliyorum bekle

Laptopu kapatıp telefonumu aldım ve aşağı indim. Yoongi hyungu kafetaryada görmüştüm hızlıca yürüyüp karşısına oturdum.

Bana maske ve şapka uzatmıştı."Tak şunları."

"Niye ya? Ne abarttın oğlum."

"Tak lan şunları anlatacağım. Ayrıca sen kime oğlum diyorsun?"

Son dediği cümleyi umursamayıp elindeki şeyleri aldım ve taktım.

"Ya ben odana geliyordum tamam mı."

"Tamam"

"Lafın gelişi dedim tamam de diye sormadım. Lafımı kesme." Sesini düzeltip konuşmaya devam etti. "Bir de ne göreyim Jungkook. Ne sikiliyorsun orada dedi-"

"Bir dakida sikiliyorsun mu?"Gülmeye hatta anırmaya başlamıştım.

"Ya dilim sürtüştü. Dikiliyorsun orada dedi!" Gözlerini devirdi. "Sonra bende yok dalmışım dedim dünden beri senin yüzünden yanlış anlaşılıyorum Taehyung. Herneyse sonra yanıma geldi dikdik baktı. Bende dedim ki tuvalete gidiyorum geliyor musun dedim ne saçmalıyorsun dedi sonra odama gitti. Bende geldim buraya. Yani Jungkook beni arıyor olabilir çünkü yarım saat beni beklettin."

"Abart hyung biraz daha abart!"

Omuz silkti ve beklemeyip hızlıca konuşmaya devam etti."Bence alılverişe gidelim-"

"Asla hyung asla! Başka bir şey olsun lütfen!"

"Tamam o zaman bir bahaneyle Jiminle bizim eve gel."

"Bu daha zor."

"Başka bir şey olsun dedin ya lan."

Offlayıp ayağa kalkmadan söylendim. "Hyung sen Jungkook'un telefonunu al güya Jungkook'muş gibi Jimin'den özür dile. Sonra sohbeti sil çünkü ben Jimin'in telefonunu alıp Jungkook'a özür dileyeceğim. Bu şekilde ikiside birbirine özür dilemiş olacaklar. "

Sinirle gülüp o da ayağa kalktı."Yakalanırsak sıçtık."

"Yakalanırsak sıçtık hyung. Büyük sıçtık."

~♥~

Yoongi

Birazdan ölüme adım atacaktım. Jungkook duştaydı ve saat öğlen 4'tü. Mızmızlanarak telefonunu aldım ve şifresini yani 'miyavmiyavyoongi' yazdım. Tanrı'm başka şifre bulamamış mı cidden? Bu utanç verici. 

Bu ayrıntıyı çok umursamamaya çalışıp Jimin ve Jungkook'un sohbetine girdim.

Ben
Hyung
Hyung|
Hyu|

Bir dakika ya Jungkook Jimin'e hyung demiyor. Hızlıca silip başka bir şey yazdım.

Ben
Jimin
Telefonum senin
yüzüden çok sessiz

Of ne saçmalıyorum ben? Sil şunu.

Ben
Telefonum senin yüzün|
Telefonum sen|
Telefo|

Silindikten sonra tekrar başka şeyler yazdım.

Ben
Jiminie
Özür dilerim.

İşte bu mantıklıydı. Mesajı yolladığım zaman dakikalar sonra cevap gelmişti.

Minie
Ne oldu dönek
Aklın başına mı geldi
Pezevenk

Ben
O ne lan şiir gibi
Neyse sorry ya
Haddimi aştım :(

Minie
Aferim
Böyle olacaksın işte

Ben
Neyse ya
Şimdi duş alacağım
hadi öptüm seni

Sohbeti silip telefonu masaya geri koydum. Ya Jungkook böyle mi konuşuyor acaba? Hayır ya Jungkook nonoş gibi konuşmuyor. Çok takmayıp duştan çıkan sevgilimin peşinden gittim.

Taehyung

Tam zamanı. Jimin işten geldiğimde odamızda uyuduğunu görmüştüm. Sessizce telefonunu alıp salona geçtim ve Jungkook (!) ile konuşmalarına baktım. Yoongi hyung iyi iş çıkarmıştı.

Ben
Kookie
Üzgünüm
Hadi barışalım artık

Anında cevap gelmişti.

MyChocolateCookie
Yaa noldu dönek
Trip atan sen tabii
Dönen sen

Ben
Aşırı tepki gösterdim işte
Üzgünüm

MyChocolateCookie
İyi

Ben
Herneyse
Gidiyorum ben
Taehyung ile güm pat pat

Of ne saçmalıyorum lan ben? Hızlıca sildim.

Ben
Herneyse
Gidiyorum ben
Taehyung ile güm|
Taehyung il|
Tae|

Cümleyi toparlayıp attım.

Ben
Herneyse
Gidiyorum ben
Yemek yiyeceğim.

Sohbet geçmişini silip telefonu eski yerine yani yatak odamızdaki masaya koydum.

Dudağının kenarını öptüm ve mırıldanmasını sağladım. "Uyan uykucu. Gidip bir şeyler yiyelim."

#ukekook ta 198 fic arasından 1. olmuşuz teşekkürler

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin