49 (m)

2.2K 97 8
                                    

Yoongi

Kıkırdadı ve elini yanağıma koydu.

"Yoongi hadi bir daha ayrılmamak üzere barışalım."

"Bilmem~"

Şakasına omzuma vurmuştu. Gülümseyip dudaklarımızı birleştirdim. Kollarını boynuma dolayıp karşılık vermeye başladı. Ellerimi t-shirtünden içeri sokmuştum ve vücudunda gezintiye çıkmıştım.

"Niye açılmıyor lan bu kapı?!"

Jungkook ayrılmaya çalışsada ben izin vermiyordum ve öpüşmemize ediyordum.  O da pes edip devam etmeye başlamıştı. Kapı sertçe tekmelendiği zaman bu sefer benden ayrılmayı başardı.

Dudaklarıma fısıldadı.

"Gidelim Yoongi. Lavaboda böyle şeyler yapmamalıyız."

"Nasıl şeyler?"

"Buna mı takıldın?"

"Belki."

İç çekti. Ellerimizi kenetleyip kapıya doğru yürüdüm ve kilidi açtım. "Kapıyı kilitlediğine inanamıyorum."

Adamlar hemen içeri girmişti bende koşar adımlarla işi pişirme odalarının olduğu yere yürüyordum. Boş bir odaya girdik. "Yapmayalı uzun zaman oldu. Seni özledim."

Kıkırdadı. "Bende seni özledim Yoongi."

Ona yaklaşıp elimi beline attım ve ilk olarak boynuna yöneldim. Birkaç iz bıraktıktan sonra onu kucağıma aldım. Boş masanın üzerine oturtup onun ve kendi pantolonumu çıkardım. Eliyle avuçlamaya başladığında alt dudağımı ısırmıştım. Beni çok zorluyordu. "Ahnn Jungkook!"

Sırıtıp hem eliyle işine devam etti hem de boynuma izler bıraktı. Bu sayede daha çok zevk almıştım. Benden ayrılmasını sağladım ve boxerlarımızı çıkardım. Penislerimiz birbirine değdiği zaman ikimizde garip bir ses çıkarmıştık. Jungkook eliyle ikimizinde penisini kavradı ve çekiştirmeye başladı. İkimizde inliyor ve aldığımız zevkten bir şey yapamıyorduk. Hızlıca çekiştirdiği zaman boynunu geriye attı ve derince inledi. Ellerini penislerimizden uzaklaştırdım. "Hayır Jungkook, boşalamazsın."

Onu kucağıma alıp yatağa oturdum ve onunda kucağıma oturmasını sağladım. Eliyle penisimi deliğine sabitledi ve içine girmemi sağladı. Derin nefesler alıyor ve alt dudağına işkenceler yapıyordu. Canı acıyordu. Ellerimi beline koyup haraket etmesini sağladım. Hızlanmaya başladım."Yoongi-ahh"

Adımla inlediğinde hızla onu koltuk altından tutup sırt üstü yatırdım. Giriş çıkışlarımı daha da hızlandırmıştım. İnlemeleri bir saniye bile durmuyor ve darlığı beni çıldırtıyordu. Tarif edilemez bir zevk alıyordum. Jungkook benden daha fazlasını alıyor gibi gözüküyordu. Boşaldığı zaman yavaşladım ve bende bir süre sonra boşaldım. Hızlı nefesler alıyor ve bana tahrik olmuş yüzüyle bakıyordu. İçinden çıkıp dudağına bir öpücük bıraktım. Yanına uzanıp mırıldandım "Bu işi evde yapmalıydık."

"Katılıyorum. Kıyafetlerimi giymek bile istemiyorum. Bu iğrenç."

Kıkırdayıp beline sarıldım. "Seni çok seviyorum."

Gülümseyip tavşan dişlerini gösterdi. "Bende seni çok çok seviyorum."

***

"Sonunda barıştınız mı?"

"Tabii ki? Seks bile yaptık."

Göz devirip yanımdaki koltuğa oturdu.

"Sizi tuvalete girerken gördüm zaten."

"Tuvalette yapmadık."

"O odalara gittiğinize gördüm Yoongi. "

Taehyung ise sırıtarak Jimin'e bakıyordu. Evet onları yine şirkette işi pişirirken yakalamıştım.

"Tamam belki orada yapmış olabiliriz."

Sonunda Taehyung sessizliğini bozdu. "Jungkook nerede?"

"Aşağıda. Arkadaşlarıyla bir şeyler yiyor."

"Sen neden hâlâ buradasın?"

Gözümü devirip ayağa kalktım."Duvarlar ses geçiriyor. En iyisi eve gidin adamım."

"Siktir git buradan."

"Tamam ya."

Kapıyı sertçe arkamdan kapatıp aşağı indim. Kardeşim beni çok seviyor (!)

Jungkook'u çöplerini atarken görmüştüm. Arkasından sarıldığımda kasılmıştı. Onu korkutmuş olmalıydım."Üzgünüm amacım korkutmak değildi Bay Jeon. "

Kıkırdayıp bana döndü."Şirketteyiz ve herkes burada. Kendine gel."

"Kendime gelmem için bir öpücük ver?"

"Çok konuşuyorsun."

Benden uzaklaşmış ve asansöre ilerlemişti.

"Hadi ama!"

"Kes şunu!"

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin