+22 oy=yeni bölüm
Jungkook
Yoongi ile sevişmemizin üstünden 2 gün geçmişti. Bu 2 gün içinde aynı tempoda hiçbir şey olmamış gibi kaldığımız yerden devam etmiştik. Ben bu şirkette ki ilk maaşımı bile almıştım.
Şimdiki zamana gelecek olursak Yoongi'nin kucağındaydım ve öpüşüyorduk. Yoongi mükemmel öpüşüyordu bunu inkar edemezdim. Ufak ama etkili dokunuşları beni sertleştiriyordu.
"Ağhm e-efendim-"
Birbirimize sürtünüyorduk.
Dudaklarımızı ayırıp konuştu.
"Yeter-"
"Ne!? Hayır! Çok ciddiyim patlayacağım!"
"Lavaboya git."
Sikeyim ilk defa beni bu hâlde bırakırıyordu! Sinirle kucağından kalkıp sertliğimi bol gömleğimle kapadım ve tuvalete gittim.
"Bu piçin derdi neydi cidden ya?"
Sadece kendim duyacağım şekilde konuşuyordum.
"Hey! "
Biri kolumdan tutunca dönmek zorunda kaldım.
"J-jimin?"
"Seni görmeye geldim."
"Zamanım yok."
Tam zamanında geldi bu da ya!
"Neden?"
"Sertleştim amına koyayım."
"Niye lan şirkette porno mu izliyorsun?"
Kolumu ondan çekip kapıyı kilitledim ve hızlıca bir kabine girdim. Sikeyim seni Yoongi!
İç çekip hızlıca pantolonun düğmesini ve fermuarını açtım. Uzunluğumu kavrayıp kendimi rahatlattıktan sonra peçeteyle elimi silip kabinden çıktım. Elimi yıkayıp kendimi düzelttim ve kilidi açıp tuvaletten çıktım. Lanet piç beni nelerle uğraştırıyor!
Yavaş adımlarla odaya girdim. Jimin,Yoongi ile birşey konuşuyordu ancak ben içeri girdiğimde susmuşlardı. Umursamayıp sinirimi saklamaya çalıştım ve kendi sandalyeme oturdum. Jimin ve Yoongi de beni izliyordu?
"Niye öyle bakıyorsunuz?"
Yoongi omzunu silkmişti. Jimin ise konuşacak gibi duruyordu.
Düşündüğüm gibi önce saçını eliyle geriye attı ve bana döndü.
"Sevgilin mi var senin?"
Kafamı hayır anlamında sağa sola çevirdim. Hem onu dinliyor hem de dosyaları düzeltiyordum. Niye birden böyle birşey soruyordu? Yine birini mi bulacak bana?
Soğumuş kahvemden bir yudum aldım.
"Jungkook o izler ne?"
Zorla kahveyi yutup gözlerimi onun gözleriyle birleştirdim. Yoongi çaktırmadan bizi dinliyordu. Hepsi onun suçuydu.
"Ben bir yetişkinim-"
"Jungkook o izler ne dedim!"
Ne diye bağırıyor şimdi bu?!
Ayağa kalkıp ellerini masama koydu. Sinirlenmiş gibiydi.
"Ne diye bağırıyorsun!?"
Kolumdan tutarak beni kaldırdı ve kapıdan çıktık. Hızlıca yangın merdivenlerine götürdü. Beni duvara dayatıp önümde durdu. Eli hâlâ kolumdaydı ve sıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Master/Yoonkook✔
FanfictionMin şirketinde çalışan Jungkook ve efendisi Yoongi. Efendisinin bir vampir olacağını nerden bilebilirdi ki? Ukekook-semegi Yan çift: Vmin #1 yoonkook #1 semegi #3 ukekook #4 bl #88 vampir Başlangıç: 30 Mart 2019 Bitiş:30 Temmuz 2019 ©dbSakura