ÖZEL BÖLÜM 2 (m)

1.7K 70 29
                                    

Lana del rey - west coast

Jungkook

Uyandığımda yanımdaki boşluk dikkatimi çekmişti. Şu birkaç gündür sabahlarım böyle başlıyordu. Yine de alışamıyordum...

Doğrulup saçımı karıştırdım ve telefonuma uzandım. Saat 10.30'a geliyordu. Huysuzca kalkıp lavaboya gittim. İşlerimi hallettikten sonra merdivenlerden indim. Yoongi'yi gözlüklerini takmış, laptopta bir şeyler yaparken görmüştüm.

Arkasına geçtim ve biraz eğilip arkasından sarıldım."Günaydın~"

Başını bana çevirdi. "Günaydın."

Dudağına bir öpücük bıraktım. "Çok erken uyanıyorsun."

Burunlarımızı sürttü. "İşimi erken bitirmem gerek."

"Daha çok mu işin var?"

Başını laptopa tekrar döndürdü. "Tahminen 3 saate biter."

Omuzlarına masaj yapmaya başladım. Olumlu sesler çıkarmaya başlayıp memnun olduğunu belli ettmişti.

Saçına öpücük bıraktım. "Umarım daha erken biter."

Kıkırdadı. "Şu sıralar aktif taraf olmaya mı çalışıyorsun yoksa ben mi yanlış anlıyorum? "

"Şu sıralar sen bir şey yapmayınca ben atılgan olmayı düşündüm." Yüzündeki ifadeyi görünce sırıttım. "Şaka yapıyorum Yoon, pasif olarak mutluyum."

Bana laptoptaki yansımamdan bakıyordu. "Sevindim. "

Saçını karıştırdım. "Kaşınıyorsun." Gülüp mırıldandım. "Seni meşgul etmeyeyim."

~♥~

Saat 14.30 olmuştu.

Yoongi'yi 1.5 saattir falan görmemiştim. Odasına kapanmış deli gibi çalışıyordu. Kahve dolu kupayı alıp merdivenlerden çıkıp çalışma odasına gittim ve sessizce içeri girdim. Tekrardan gözlüklerini takmıştı.

Size bir şey söyleyeyim, eğer bir gözlük erkeğe yakışıyorsa o erkek yakışıklıdır ve Yoongi adeta gözlük ile bütünleşmişti.

Mükemmel.

Beni hâlâ fark etmemişti. Kupayı yanına bıraktığım zaman gözünü bile hareket etmeden mırıldandı. "Teşekkür ederim bebeğim."

Bana böyle seslenmesinden pek hoşnuttum.

"Birazdan bitiririm."

"Öyle mi? Buna sevindim. İstersen işini bitirdikten sonra beraber uyuyalım."

Beni belimden tutup kendine çekti ve kucağına oturttu. Kulağını boynuma sürttü. "Çok isterim."

Pekâlâ...bunun yapmasını beklememiştim.

Bu sefer boynuma tahrik edici derecede öpücükler bırakmaya başlamıştı. Ağzımdan küçük iniltiler çıkıyordu. O ise belimdeki elini t-shirtümden içeri sokmuş bedenimi okşuyor ve beni daha da heyecanlandırtıyordu.

Yanıp kavruluyordum, tıpkı ateş gibi. Daha fazla yanıyordum durmadan devam etmek istiyordum...

Gözlüklerini elimle çıkardım ve masanın bir yerine koydum. Dudaklarımızı birleştirmiştik. Kollarımı boynuna doladım, beni kucağına alıp ayaklandı ve yürümeye başladı.

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin