Jungkook
Uyandım ve olduğum ortama göz gezdirdim. Dün ne olup bitmişti hatırlamıyordum. Belimde bir el vardı ve şuan arkama dönmeye korkuyordum. Umarım biri beni yatağa atmamıştı. Arkama döndüm. Yoongi'yi görünce şaşırmıştım. Tüm olanlardan sonra bana yardım mı etmişti? Elimi saçımdan geçirdim. Ne yapmalıydım? Belimdeki eliyle beni kendine çekmişti. Vücutlarımız birbirine değiyordu ve yüzlerimiz çok yakındı. Resmen nefes alamıyordum. Yakınlık yüzünden kızarmıştım.
Göğsünden ittiğim zaman gözlerini açmıştı.
"Bay Min, bırakın beni."
Belimden tutup kendine çekti ve yüzünü boynuma koyup gözlerini kapadı.
"Kahvaltı yapıp birlikte gideriz şirkete. Şuan beni rahatsız ediyorsun."
Ne diye inat ediyordu?
"Ayrıca dün gitmemem için neredeyse yalvaracaktın. Şimdi bırak mı diyorsun?"
Kulağıma fısıldadığı için ürpermiştim.
Dün umarım rezil bir şey yapmamıştım.
Beni gitmeme izin vermeyeceğini bildiğim için gözlerimi kapadım ve uyumaya çalıştım. Benden uyumamı beklemeyin lütfen. Karşımda inanılmaz bir adam duruyor ve belimden tutup sarılmıştı.
Eğer burada durursam sanırım ölerdim.
"Gitmek istiyorum."
"Neden?"
Sesi boğuk ve yorgun çıkıyordu.
"Eve gidip banyo yapmak istiyorum çünkü."
Umarım düşündüğüm şeyi söylemez.
"Burada yap."
Lanet. Aklımı okuyor.
"Kıyafetlerim-"
"Sana başka bir kıyafet veririm. Artık kapa çeneni ve bana sarıl. Üşüyorum. "
Arsızlığına çok takılmadım ve cevap verdim.
"O zaman bırakında banyo yapayım."
Sonunda onu ikna edebilmiştim.
"Banyo odamın karşısında."
Kalktım. Üstümde farklı kıyafetler olduğunu görünce ona bakmadan mırıldandım.
"Kıyafetimi değiştirmenize gerek yoktu."
Odadan çıktım.
Birazdan onun kıyafetini giyecektim...gerçi şuanda onun kıyafetini giyiyordum.
Banyoya girdim ve bütün kıyafetlerimi bir poşete koyup çantama koydum.
Kısa bir sürede yıkadım. Saçlarımı hafif ıslak bir şekilde bıraktım.
Bornozu giydim. Bornoz dizime kadar geldiği için rahattım. Bornozu bağladım ve odadan çıktım.
Odadan çıktığımda Yoongi kendi odasından çıkmıştı. Hem konuşuyor hem beni süzüyordu.
"Kıyafetler yatağın üzerinde. Ha birde iç çamaşırı ve çorabı daha önce giymedim sorun etme."
"Tamam. Teşekkür ederim."
Kapıdan çıktı ve uyuduğumuz yere ilerledi.
Odaya girdim ve yatağa oturdum. İç çamaşırı giydim ve diğer kıyafetletere göz gezdirdim. Siyah bir eşofmandı, kenarlarında beyaz çizgiler vardı ve hardal rengi bir sweat vardı. Sweat büyük gelmişti. Siyah çorabıda giydim ve aynaya baktım. Sweat cidden büyük gelmişti. Bacaklarım kısa görünüp şirin bir görüntü olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Master/Yoonkook✔
FanfictionMin şirketinde çalışan Jungkook ve efendisi Yoongi. Efendisinin bir vampir olacağını nerden bilebilirdi ki? Ukekook-semegi Yan çift: Vmin #1 yoonkook #1 semegi #3 ukekook #4 bl #88 vampir Başlangıç: 30 Mart 2019 Bitiş:30 Temmuz 2019 ©dbSakura