37

1.6K 92 26
                                    

Jungkook

Jimin
Hey!
Haberi gördün mü?

Jungkook
Ne haberi?

Jimin
Git bir bak
*link*

Linke basıp ne olduğuna baktım.

Yoongi ve benim öpüştüğüm bir fotoğraf vardı. Yüzüm buğuluydu. Kız cidden tam bir sürtük.

Jimin
İyi ki yüzün buğulu.
Kimin yaptığını düşünüyorsun?

Jungkook
Kimin yaptığını biliyorum.
Neyse sonra konuşuruz.

Yoongi'yi aradım. 2. Çalışta açılmıştı.

"Efendim?"

"Fotoğrafı gördün mü?"

"Evet gördüm. Dışarıda bir sürü kamera var. Çıkışta konuşacağım ve konu kapanacak. Sen ne yapıyorsun?"

"Holly'e mamasını koyuyordum "

Holly havladığı zaman kıkırdayıp onu sevmiştim.

"Sen ne yapıyorsun?"

"1 dosya kaldı ondan sonra geleceğim."

***

'Min Yoongi; Aramızda oyun oynuyorduk. Kaybettik ve cezamız buydu.'

Mükemmel. Bende Yoongi sevgiliyiz falan der diyordum. Ne bekliyordum ki?

İç çekip telefonu kapattım ve sabah yaptığım yemekleri ısıttım. Her neyse. O bir şirket sahibiydi. Bir erkekle sevgili olduğunu duysalar kimse onunla iş birliği yapmayabilirdi ve şirket batardı. Zil çaldığı zaman neşeli hâlime dönmeye çalıştım.

"Hoşgeldin~"

Dudağıma bir buse bıraktı.

Ceketini çıkarıp astı.

"Ne dediğimi gördün mü?"

Evet dersem can sıkıcıcı bir şekilde konuşacaktı.

"Hayır bakmadım...açıkçası bakmayı düşünmüyorum."

Kollarını belime sarıp saçımı öptü. Holly havlayarak yanımıza gelmiş ve Yoongi'ye sürtünmüştü. Benden ayrılıp Holly'i sevmeye başladı.

***

Yemeği yedikten sonra salona gelmiştik. Yan yana oturuyor ve televizyondaki diziyi izliyorduk.

Ben diziden fazla aklımı ele geçiren düşüncelerle uğraşıyordum. Bütün moralim bozulmuştu. Ne olacak sevgilim dese? Kız veya erkek olduğum belli olmuyordu. Saçımı karıştırdım. Telefondan bildirim geldiği zaman bildirim çubuğundan baktım. Jimin'di. Kesin şu haber ile ilgili. Görmezden gelip gözlerimi televizyona sabitledim.

Yoongi elini belime atıp beni kendine çekti.

"Ne düşünüyorsun öyle?"

"Bir şey düşünmüyorum."

Gülümsedim ve dudaklarımızı buluşturdum.

Telefonu çaldığı zaman benden ayrılıp açtı.

"Ne oldu?"

Birkaç saniye sonra tefonu kapatıp masaya koydu. Sinirlenmiş gibiydi.

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin