54-Final

1.5K 94 32
                                    

1 Ay Sonra

Jungkook

Jimin heyecan içinde Tae hyungun evlilik teklifini anlatıyordu.

Lafını kesip konuştum. "Çifte evlilik mi yapsak?"

Gözünü pörtletip limonatasından büyük bir yudum aldı. "Siktir ordan,sen ve evlenmek?"

"Ciddiyim Jimin. Çifte düğün yapalım."

"Yoongi'ye sen mi evlilik teklifi edeceksin?"

"Hayır teklif etmeyeceğim. O zaten önceden etmişti. Her neyse bu konuya karışma ben hallederim."

~♥~

Saat 5 olmuştu ve Yoongi ile salonda bir şeyler izliyorduk. Televizyonu kapattığımda mımızlanmış ve garip sesler çıkarmıştı.

"Konuşalım Yoonie."

"Yoonie?"

"Kulağa sevimli geliyor. Her neyse konumuz bu değil!" Elini tuttum. "Biliyorsun ki Jimin ve hyung evlenecek."

Başını olumlu anlamda salladı."Yani?"

"Yanisi hâlâ evlenme teklifin geçerliyse-"

"D-dur sikeyim Jungkook alıştıra alıştıra söylesene şunu!"

Kıkırdayıp elimi yanağına koydum ve yanağına öpücük bıraktım. "Çifte evlilik yapalım~"

Ondan uzaklaşmamı sağlayıp ciddi bir role döndü. "Jungkook ben istiyorum diye yapmak zorunda değilsin."

"Hayır Yoongi. Ben istiyorum. Ben gerçekten senin olmak istiyorum."

~♥~

"İnanamıyorum ya resmen bizi birbirimize bırakıp bekarlığa veda partisi yapıyorlar Jungkook! Ya kızlar da varsa?!"

"Of saçmala Jimin. Hepsi erkek."

"Tamam da erkek olması daha kötü-"

"Kes tamam kes." Telefonumu çıkarıp birkaç kişiye mesaj gönderdim. "Eğer onlar yapıyorlarsa bizde yaparız."

~♥~

Jimin,Hoseok hyung ile içki içme yarışı yaparken ben kahkahalarımı durdurmaya çalışıyordum. Hoseok hyung 'Yugyeom nerede' diye mırıldanıyordu. Yugyeom ise şuan koltuğun arkasındaydı.

"Jungkook gülme amına koyayım. Yardım et."

"Hoseok hyu-"

Ağzımı kapatıp beni mutfağa sürükledi. Mutfakta Jin hyungun cips ile içki içtiğini görmüştüm. Telefona bakarak ağlıyordu.

Gülmemeye çalışıp yanına oturdum. "Hyung partide ağlamasana ya!"

"Of Jungkook nasıl ağlamayayım ya? Mario'nun yeni modelinden sadece 1 tane kalmış!"

Yugyeom sırtını patpatladı."Namjoon hyung alır sana."

Gözleri parladı. "Alır mı?"

"Niye almasın ya? Alır tabii sevgilin o senin."

Kocaman boş bardağı içkiyle doldurup bana verdi. "Tamam iç hadi. Bugün hiç içmedin kerata."

Master/Yoonkook✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin