2. Láskavá pomoc

2K 129 64
                                    


„Bez rodiny sa človek trasie od zimy v nekonečnom vesmíre." (André Maurois)

Taurus Daniel Malfoy s prekvapeným výrazom hľadel na svojho otca Draca Malfoya. „Čo tu robíš? Kedy si sa vrátil?"

„Dnes ráno," odvetil mu Draco a opätoval synovi pohľad. Bol iný, taký dospelý, tak si ho nepamätal. Keď odchádzal, bol ešte chlapcom. „Vrátil som sa, pretože tvoja drahá matka a tvoj drahý krstný otec bezo mňa nič nevedia vyriešiť."

„Čiže kvôli tým útokom," voľne preložil Taurus a mračil sa na otca. Na otca, ktorý ho opustil pred piatimi rokmi. Na toho, ktorému to nikdy neodpustí. „A ja som si myslel, že si sa vrátil kvôli mne a Lacerte."

„Áno, iste aj kvôli vám," prikývol Draco.

„Nabudúce, ak chceš, aby som ti uveril, tak by si tým mal začať," riekol mu Taurus a potom položil spisy na stôl svojej matky. „Toto ti posiela Harry."

„Ďakujem, Taurus," prikývla jeho mama a tvárila sa akosi rozpačito. „Ja..."

„Pôjdem," skočil jej okamžite do rečí, pohľadom si premeral otca a bol na odchode, keď ho otec chytil za rameno a donútil ho, aby sa k nemu otočil a pozrel sa mu do očí.

„Vrátil som sa kvôli vám!" povedal rozhodne. „Aj keď mi neveríš."

„To si uhádol," zamračil sa jeho syn. „Neverím ti!" Potom sa mu vytrhol a odišiel z kancelárie svojej matky.

Keď vyšiel na chodbu, mal silnú chuť do niečoho kopnúť. Ako si len tak dovoľuje vrátiť sa a ešte sa tváriť, že kvôli mne a sestre?

Nenávidel ho. Taurus ho nenávidel, pretože ho opustil. Nenávidel ho aj za to, ako zvykol kričať na matku, ako sa v jednom kuse nad ňu povyšoval, ako sa s ňou hádal a ako posledné mesiace pred svojím odchodom nemal ani jedného milého slova pre ňu. Taurus sa nikdy nepokladal za mamičkinho synčeka, ale predsa len svoju matku hlboko miloval. Mala svoje chyby a bolo ich naozaj veľa, ale miloval ju. Nikdy si od otca nezaslúžila také správanie, ako predvádzal tie posraté mesiace, než ich nadobro opustil.

Zanechal ich tu. Na dlhých päť rokov. A teraz sa vrátil a Taurus Malfoy cítil iba zlosť. Hnev a opäť šialenú chuť do niečoho udrieť.

Vrátil sa na oddelenie, keď mu do celé doplo. Jeho otec sa vrátil. Jeho otec je auror. Bude ho tu stretávať každý deň, pretože budú pracovať na rovnakom oddelení.

Taurus to nevydržal a kopol do steny. „Do riti!" zanadával, keďže ho začala neskutočne bolieť noha.

„Čo tu vystrájaš?" spýtala sa ho Astoria Greengrassová, keď vybehla z kancelárie, potom ako počula hluk.

„Čo teba do toho?" skríkol na ňu Taurus. „Nie si moja matka!"

Astoria nad ním iba pretočila očami. „Ani by som nechcela byť. Môj syn by nemohol byť takýto nevychovaný a hulvát," zamračila sa na neho. „Správaj sa slušne, chlapče, pretože na to môžeš doplatiť. A netykaj mi. Ja som s tebou hipogrify nepásla." A potom sa vrátila do kancelárie.

Taurus jej vyplazil jazyk a ledva dokríval ku kancelárií svojho krstného otca. Nenamáhal sa zaklopať, iba vošiel dnu. „Prečo si mi nepovedal, že ten kretén sa vráti?"

„Taurus, trocha úcty, je to tvoj otec," riekol mu výchovne Harry, ktorý odtrhol pohľad od papierov, ktoré mal na stole.

„Vysral sa na mňa! Aj na Lacertu! Ty si mi vždy bol viac otcom, ako on!" hneval sa Taurus a z nejakého dôvodu mal slzy na krajíčku. Bol to neuveriteľný hnev, čo cítil.

The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now