23. Svadba

1.3K 103 24
                                    


„Ak má byť manželstvo vydarené, treba sa zamilovať veľa ráz, ale vždy do tej istej osoby!" (John Goodman)

„Povedz mi, že sa mi to sníva?" pozrel sa Draco na Pottera a zamračil sa. „Ako by Voldemort mohol mať decko? Ako s ním vôbec mohla Bella kopulovať? Veď to bol beznosí mrzák a ten jeho ksicht. Akože podľa mňa mala na viac. Strýko Rodolphus..."

„Malfoy!" stopol ho Potter. „Fakt mi je u riti, či bol krajší tvoj strýko, alebo Voldemort. Máme na starosti iné veci."

„Áno, Delphini," prikývol Draco. „Čo je to za blbé meno?"

„Malfoy!"

„Áno?"

„Prečo večne riešiť somariny?" spýtal sa ho Potter a tento raz sa on zamračil na neho. „Musíme nájsť Delphini Riddlovú!"

„Áno a kde začneme? Vinda Rosierová nevedela, kde ju Bellatrix nechala," reprodukoval Draco to, čo sa dozvedel od matky. „Môže byť hocikde."

„A môže byť Vládcom temna," doplnil ho Potter.

„Potom sa okruh toho, kde sa nachádza, výrazne zmenšuje," prikývol Draco. „Znamená to, že sme blízko a rovnako blízko sme k odhaleniu Vládcu temna. To sú dobré správy, no nie?"

„To áno," prikývol Potter. „Musíme to povedať Hermione."

„Musíme nájsť všetko dostupné o Delphini Riddlovej," povedal mu Draco. „O to sa postaraj ty. Treba vyhrabať úplne všetko, aby sme ju našli a potom konečne zatvorili do Azkabanu a bude tejto nočnej more koniec."

„Pôjdeš to povedať Hermione?" spýtal sa ho Potter a napravil si okuliare.

„Áno," prikývol Draco.

„Ak je Delphini Vládca temna, akoby to mohlo súvisieť s Greybackom?" spýtal sa ho Potter, keď už Draco siahal po kľučke v jeho kancelárií.

Draco sa na neho otočil a pokrútil hlavou. „To vážne neviem. Ale čím viac informácií budeme mať, tým lepšie to budeme vedieť poskladať. Dúfam."

„Dobre," prikývol Potter. „Povedz Hermione novinky a nezabudni sa ešte Astorie spýtať na mamu a Greybacka."

„Pracujem na tom, ale už ma nechaj ísť, Pottrík!" uškrnul sa na neho Draco a potom opustil jeho kanceláriu.

Kráčal chodbou až k výťahom a potom sa vyviezol na poschodie, kde sídlila Ministerka mágie. Bez zaklopania vošiel dnu. Našiel ju ako vždy sedieť na hŕbou papierov a niečo diktovala brku, ktoré sa samé namáčalo do kalamáru a písalo za ňu rozsiahlý list.

„Prišli novinky!"

„Draco, nemám náladu na hovadiny," povedala mu Hermiona a nadiktovala ďalšiu vetu brku.

„Asi vieme, kto je Vládca temna!"

Hermiona sa na neho prekvapene pozrela. „Čože?"

„Vec sa má tak," začal Draco a potom jej povedal o tom, ako prišla jeho mama, ktorá zistila tú skvelú novinku o Bellatrix a Voldemortovi a ich spoločnej dcére Delphini Riddlovej. Hermiona na neho celý čas hľadela, akoby mu preskočilo, čo jej nemohol mať za zlé, keď si spomenul na to, že aj jemu sa to zdalo ako hlúposť. Hlavne, keď si predstavil Bellatrix a Voldemorta spolu pri istých záležitostiach.

„Znie to ako z telenovely," prehlásila Hermiona.

„Neviem, čo je telenovela."

„To je fuk," pokrútila hlavou a mávla nad tým rukou. „Takže ak tomu dobre rozumiem, s Harrym si myslíte, že by práve Delphini mohla byť Vládcom temna. Nuž áno, to dáva istú logiku. Chce pomstiť smrť svojho otca i matky. Dokonca to spĺňa aj naše malé podozrenie, že by mohlo ísť o ženu, aj keď vysvetlenie, kto bola žena, ktorá hovorila s Greybackom máme. Nuž mali sme všetci tušenie. Dúfam, že už neúnavne po Delphini pátrate?"

The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now