„Deti sú kotvy, ktoré držia matkin život!" (Sofoklés)
„Nie, ja nebudem čakať so založenými rukami a dúfať, že sa Taurus len tak objaví!" hneval sa Draco na takmer všetkých členov Fénixovho Rádu. Samozrejme, že hneď zvolali rýchlu schôdzku, kde sa dostavili všetci členovia Rádu a napäto počúvali, že Taurus Malfoy zmizol bez stopy.
„Súhlasím s Dracom," pridala sa i Corine, ktorá bola z celej situácie zmätená a vydesená. „Tau by mi dal vedieť, neodišiel by niekam len tak. Určite ho má Vládca temna, určite!"
„Áno, všetci dobre vieme, že ide po mne. Preto má môjho syna!" dodal Draco rázne a pozrel sa na Hermionu, lebo od nej čakal podporu.
Hermiona napokon prikývla, aj ona mala veľký strach o syna, ale evidentne stále čakala na nejaké iné riešenie, ako priznať fakt, že ho má Vládca temna. Veľmi sa toho desila a strach, ktorý teraz ovládal jej myseľ, bol neopísateľný.
„Možno nejde po tebe," ozvala sa Naira a pozrel sa na brata. „Keď zmizol Remus, tiež si mnohí mysleli, že ho má Vládca temna a nakoniec to nebola pravda. Len by sme proste mali zvážiť všetky možnosti, kým vyvoláme paniku."
„To je iný prípad, Lupin je chorý," ohriakol ju Draco a vôbec mu nevadilo, že o menovanom rozpráva, akoby sa nenachádzal s ním v jednej miestnosti. „Taurus sa určite len tak niekde nezatúlal kvôli chorobe!"
„Myslím, že Malfoy má pravdu," prehovoril Svätý Potter, čo konečne znamenalo, že sa veci pohnú, pretože mal Draco pocit, že ho nik nepočúva. Pottera však počúvali všetci – hlas ľudu, hlas boží. „Tiež nie som za to, aby sme vyvolali paniku, ale poznám Taurusa veľmi dobre, akoby bol aj mojím synom a nikdy by neodišiel, aby nedal o sebe vedieť niekomu z nás. Minimálne by určite dal vedieť Corine."
„Áno, to by dal," prikývla Corine a silno stisla Teddyho ruku. Ten stál pri nej, lebo Corine bola bledá ako stena a on sa bál, aby neodpadla. „Taurus, on by nikdy," zafňukala. „Neodišiel by len tak, bezo mňa..."
„Určite nie, Cora," súhlasil s ňou Teddy. „Bez teba by nebol nikým."
„Tak, ideme na to, nie?" spýtal sa Draco.
„Na čo?" pozrel sa na neho Weaslík.
„Nájsť môjho syna a zabiť Vládcu temna!" pozrel sa na neho Draco, akoby mu preskočilo. Ako sa vôbec mohol spýtať takú hlúposť?
„To sme pochopili, Malfoy, len by nás zaujímalo, kde chceš ísť? Pokiaľ viem, netušíme, kde by sme Vládcu temna hľadali a tým pádom nevieme, kde hľadať Taurusa. Myslím si, že ak ho naozaj má Vládca temna, nie je to len tak pre nič za nič." Vravel mu a pozeral sa mu priamo do očí. „Chcem tým povedať, že si myslím, že nás bude kontaktovať. Respektíve teba, ak naozaj po tebe ide."
„Takže podľa teba, Weslík, mám čakať so založenými rukami, kým sa mi ten kretén ozve?" spýtal sa ho Draco.
„A máš vari lepší nápad?"
„Zmizol môj syn, ty pitomé tela!" skríkol na neho Draco. „Kvôli svojmu synovi prevrátim pokojne aj celý svet, aby som ho našiel! Vy si tu pokojne seďte a čakajte si na správy, ja idem riešiť celú situáciu!"
Medzi členmi Fénixovho rádu nastal šum. Tí, ktorí boli rodičmi jasne Draca chápali, tí, ktorí nie sa držali faktov.
Draco vybehol na chodbu. „Draco!" kričala za ním Hermiona a dobehla ho pri dverách. „Kam pôjdeme?" spýtala sa ho.
YOU ARE READING
The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]
Fanfiction* TEN, KTO TRPEL NAJVIAC * "Zanechali sme tu jeden druhého. Obaja sme chladní ako ľad, tak zlomení. Ostalo už iba ticho a teraz nás už nič nezachráni. Nič. Ešte ale môžeme zachrániť tento svet. Hoci to nebude svet, ktorý by patril nám dvom." *** P...