41. Ten, kto trpel najviac

1.1K 106 49
                                    


„S deťmi, s ktorými si nerobia starosti rodičia, často mávajú starosti dejiny." (Wieslaw Brudzinski)

„Ron!" Astoria vykríkla a potom sa mu vrhla do náručia. „Tak veľmi som sa bála, ja..."

„Pokoj," snažil sa ju upokojiť spotený Ron a nohou kopol do mŕtveho tela Rabastana Lestrangea. „Táto nočná mora sa skončila, ale ešte sme nevyhrali. Musíš ísť do bezpečia."

„Ja ju vezmem," ponúkla sa Luna, lebo Astoria sa celá ešte neuveriteľne triasla. „Bude v poriadku."

„Vďaka, Luna," usmial sa na ňu Ron.

Sledoval ako obe ženy začali utekať, aby sa čo najrýchlejšie dostali za hranice Rokvillu, kde by sa im mohlo podariť premiestniť niekam do bezpečia. Ron zodvihol svoj prútik a nabudený adrenalínom, utekal pomôcť svojich priateľom ďalej v boji.

Zdalo sa, že prívržencov Vládcu temna pomaly ubúda. Fénixov Rád bol silnejší. Protivníci sa váľali spútaní na zemi a áno, niektorí boli aj mŕtvi.

Ron nemal veľmi veľa času rozmýšľať nad tým, že aj on sám niekomu vzal život. Urobil to prvýkrát. Ako auror mal povinnosť vždy predviesť zločinca k spravodlivému súdu. Lenže v tomto prípade sa nedalo robiť nič iné? Koniec koncov to bolo v sebaobrane. A svet bez Rabastana Lestrangea bude lepším svetom. A Astoria sa ho už nikdy nebude musieť báť. Keď sa toto všetko skončí, vezme si ju za manželku. Už nebude váhať ani minútu. Bol rozhodnutý s ňou stráviť zvyšok svojho života.

„Ron!" skríkla na neho Ginny, napoly rada, že ho vidí a napoly s obavou.

Ron sa však veľmi rýchlo otočil a zastavil kliatbu, ktorú na neho vyslal ďalší maskovaný človek. Namiesto toho danú osobu omráčil a zviazal neviditeľnými povrazmi. Potom sa rozbehol k sestre. „Si v poriadku?"

„Áno som."

„A Harry? Hermiona?"

„Harry sa ponáhľal pomôcť do Rokfortu. Tu ich už ubúda. Myslím, že by sme mali ísť tam aj my. Hermionu som žiaľ nevidela, ale určite je v poriadku, ona si poradí," vravela Ginny. „Kde je Astoria?" spýtala sa.

„Luna ju vzala do bezpečia," odvetil jej Ron. „Zabil som Rabastana."

„Zabil si...?"

„Áno. Už je po ňom, je preč."

„No vďaka Merlinovi!" prikývla Ginny.

„Tak poď, Ginny, ak treba znova ubrániť Rokfort, tak by sme si mali pohnúť," vravel jej Ron. „Poďme cez Medové labky."

„Áno, iste, poďme," prikývla Ginny a rozbehla sa s bratom do obchodu, aby sa dostali spoločne do Rokfortu. Pretože cesta, ktorá tam viedla priamo z Rokvillu bude isto plná nepriateľov.

***

„Stmieva sa," chytil Remus Narcissu za ruku.

„Áno, viem," prikývla.

„Je spln, Cissy," ozrejmil jej to Remus.

Narcissa sa na neho vydesene pozrela. „Ale..., to nie..., mal si svoj elixír, však?"

„Ja áno," prikývol Remus. „Ale vlkolaci pred bránami Rokfortu nie!" dodal.

„Och!" vykríkla Narcissa, ktorá si až teraz uvedomila túto hrozbu.

„Cissy," oslovil ju Remus. „Mala by si ísť. Na Manor. Zastav ju."

„Ale ak je dnes spln, tak aj ona," riekla Narcissa. „Pevne dúfam, že si vzala svoj elixír..."

The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now