31. Kam zmizol Lupin?

1.1K 92 30
                                    


„Čo sme, nám oveľa lepšie ukazuje choroba, ako zdravie!" (Vincent de Paul)

„O čom to hovoríš, teta Cissy?" Teddy z tej informácie precitol ako prvý a pozrel sa na Narcissu. „Včera pred večerou som u neho predsa bol!"

„Už večer som ho hľadala v pracovni, ale myslela som si, že má možno nejakú misiu pre Fénixov Rád, ale zistila som, že nie. Dnes ráno ho hľadala aj riaditeľka. Nikde nie je," vravela Narcissa nervózne.

„Uniesol ho Vládca temna!" prehlásil Teddy.

„To je hlúposť," poznamenala Naira. „Prečo by to robil?"

„Prečo? Prečo?" pýtal sa Teddy a prudko sa k nej otočil. „Pretože robí samé zlé veci a nikto z nás nevie prečo! Určite uniesol môjho otca, ale je jasné, že tebe to je jedno! Neznášaš ho, ale mňa to teraz nezaujíma! Je to môj otec a idem ho nájsť, aj keby som mal prezrieť celý svet!"

„Upokoj sa, Teddy!" Podišiel k nemu Kingsley a chytil ho za obe ramená. „Len pokoj, Remusa nájdeme. Sľubujem."

„Musím ísť, ja musím..."

„Upozorníme Rád," povedal Kingsley, vytiahol prútik, neverbálne vyčaroval Patronusa a potom ho s odkazom poslal preč. „Povedz mi, čo hovoril, keď si za ním bol včera."

„Tešil sa," riekol Teddy a mal veľký strach o otca. „Povedal som mu o bábätku a on sa veľmi tešil. Chvíľku sme sa zhovárali o Vic a o mame. Potom som odišiel, lebo som o tom chcel ísť povedať Taurusovi a to som aj bol..."

„Musí byť logické vysvetlenie, kde Remus je," vravela Naira.

„Uniesol ho Vládca temna!" zopakoval Teddy a vrhol na sestru nahnevaný pohľad.

„Aj keby ho Vládca temna uniesol, už by od nás niečo požadoval," vysvetlila mu Naira, prečo s ním nesúhlasí. „A netvár sa takto, Teddy, nie je pravda, že mi na ňom nezáleží. Musíme ho nájsť."

„Ty budeš mať bábätko, Teddy?" ozvala sa tichým hlasom Narcissa. „Andromeda mi nepovedala..."

„Chcel som ti to prísť povedať, ale včera som sa ponáhľal a dnes som prišiel, že to poviem Naire a potom pôjdem aj za tebou, teta, ale vidíš..."

„Gratulujem, Teddy," usmiala sa na neho Narcissa, podišla k nemu a pobozkala ho na čelo. „Vravel si, že ste sa rozprávali včera večer o mame?"

„Áno, chvíľku. Má v kabinete jej fotografiu," vravel Teddy.

„Myslím, že šiel na cintorín," šepla Narcissa.

„Odtiaľ by sa predsa vrátil a nebol by tam celú noc," pokrútila hlavou Naira.

„Ak si pamätá cestu späť," šepla Narcissa zvláštne.

„Čože?" spýtal sa Teddy a Naira naraz.

„Nechcem, aby ste sa to dozvedeli odo mňa, ale nemám na výber," povedala Narcissa a ťažko si povzdychla. „Remus je chorý."

„Ako chorý?" spýtal sa Teddy a z tváre mu zmizla všetka farba.

„Začiatky Alzheimerovej choroby," oznámila im. „Mrzí ma to. Chcel vám to povedať sám, ale také niečo sa nehovorí ľahko. Na nejaké veci už zabúda, možno išiel na cintorín a jednoducho sa nedokázal vrátiť späť."

„Idem na cintorín!" oznámil im Kingsley, ktorého táto správa tiež veľmi zasiahla. V tvári bol bledý ako stena.

„Idem s tebou!" Pridal sa k nemu Teddy a obaja muži sa odmiestnili.

The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now