„Tým najkrajším snom lásky je vernosť." (Ján Pavol II.)
Hermiona nebola ten typ ženy, ktorá by na seba hľadela do zrkadla niekoľko minút, aby skontrolovala, či je jej vzhľad naozaj bezchybný. Za to jej ešte stále manžel, ten do zrkadla hľadel o dosť častejšie ako ona. Nad touto myšlienkou sa mierne zasmiala a naniesla si na pery ružový rúž.
Dnes večer sa konal ministerský ples a ona ako Ministerka mágie ho mala otvoriť. Samozrejme, že sa na to dvakrát netešila a to hlavne z dôvodu, že na ples išla sama ako taký kôl v plote. Prehrabla si rukou rozpustené vlasy, a predsa len na pár sekúnd skontrolovala svoj vzhľad v zrkadle. Dlhé úzke ružové šaty jej podľa slov Ginny neuveriteľne pristali. Hermiona to nevidela rovnako, Ginny sa vždy v móde vyznala. Vlasy si nechala rozpustené, iba na ne použila kúzlo, aby nestáli na všetky strany a make-up si urobila doma sama. Možno to celé odflákla, ale nebol dôvod vyzerať lepšie.
Obula si lodičky a potom vzala kabelku. Zišla dole po schodoch a videla Taurusa ako zápasí s fialovou kravatou. Podišla k nemu a bez slov mu ju uviazala.
„Ďakujem," odvetil jej. „Otec ma to nestihol naučiť."
„To si vybav s ním," povedala mu Hermiona.
„Dúfam, že teba, alebo Georgea nenapadla taká stupidita, že by ste na ten ples išli spolu. Vzhľadom na to fakt, že idem s Roxanne..."
„Neboj sa, idem sama," poznamenala Hermiona trpko. „O to ísť so mnou evidentne nikto nestojí. Nevedela som však, že to je medzi tebou a Roxanne také vážne, je?"
„Hm," riekol Taurus a pokrčil plecami. „Kto vie. Možno je, možno nie je. Nemyslím dopredu. Bude ako bude."
„Pochopiteľne," prikývla Hermiona, upravila Taurusovi sako, ktoré si obliekol ledabolo. „Ideš po Roxanne?"
„Nie, stretneme sa tam," povedal jej Taurus a potom jej ponúkol svoje rameno. „Smiem vás aspoň odprevadiť, Ministerka?" zaškeril sa na ňu syn.
„To by mi bodlo," prikývla opäť. Ísť so synom bolo nakoniec rozhodne lepšie, ako prichádzať úplne sama. „Ďakujem."
„Prosím ťa, mama," zasmial sa Taurus. „Chcem byť na titulke."
„Taurus!" ohriakla a potom sa rozosmiala. „Naozaj ďakujem."
Taurus je venovala skutočný úsmev a potom sa spolu pobrali na Ministerstvo mágie.
***
Draco vyzdvihol Astoriu v jej byte a spoločne sa pobrali na ministerský ples. Astoria bola priam nadpozemský krásna v strieborných dlhých šatách. Vyzerala ako z rozprávky a dlhé tmavé vlasy mala stočené do elegantného uzlu. Draco bol presvedčený, že mu dnes všetci muži budú závidieť takú skvostnú partnerku.
Ale predsa bol myšlienkami pri Hermione. Uvažoval, ako dnes večer bude vyzerať ona. Bol presvedčený, že bude tiež nesmierne krásna, ako vždy. A ďalšími myšlienkami bol pri synovi, ktorého dnes tiež určite uvidí.
„Si v poriadku?" spýtala sa ho Astoria, keď prešli do tanečnej sály. Všade cvakali fotoaparáty, takže Draco bol presvedčený aj o tom, že si zajtra prečíta nejaký rozhodne zaujímavý článok o svojom pomere s Astoriou Greengrassovou.
„Všetko je fajn," prikývol Draco.
„Priveľmi nás fotili, isto z toho bude nejaká kačica v novinách," riekla mu, držala sa jeho ramena a pozerala sa po okolí.
„A vadí ti to?"
„Je mi to fuk, ale čo tebe?"
„Nevadí mi, keď ma spájajú s tebou, Astoria, predstav si, že by ma obvinili z romániku s Millicent Bulstrodeovou," zasmial sa. Draco zastavil, postavil sa oproti nej a tváril sa pobavene, keď si predstavil, že by ho náhodou niekto naozaj obvinil z romániku s niekým tak škaredým, ako bola Millicent. Ohľadom Astorie by to bola iná káva, preto mu to bolo jedno.
YOU ARE READING
The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]
Fanfiction* TEN, KTO TRPEL NAJVIAC * "Zanechali sme tu jeden druhého. Obaja sme chladní ako ľad, tak zlomení. Ostalo už iba ticho a teraz nás už nič nezachráni. Nič. Ešte ale môžeme zachrániť tento svet. Hoci to nebude svet, ktorý by patril nám dvom." *** P...