33. V Šikmej uličke

1.1K 96 73
                                    


„Zamysli sa, kde väčšinou začína a končí sláva človeka. A povedz, moja sláva bola v tom, že som mal takých priateľov." (William Butler Yeats)

Ginny Potterová mala, čo robiť, aby sa do Šikmej uličky nerozbehla tiež. Ale Harry je zvyčajne zakazoval bojovať, čo sa mu ani nedivila, na jednej strane. Ale na druhej bola dobrá čarodejnica, vedela bojovať, používať kúzla i sa brániť. Veľa sa toho naučila ešte za čias Dumbledorovej armády a predsa bola jedna z tých, ktorí vždy bojovali.

Ale teraz bola aj mama. Uvedomovala si to plne a práve preto sa z bojov stiahla a chápala Harryho strach o ňu i deti. Nuž aj tak sa bála. O Harryho, samozrejme aj o ostatných, o Teddyho, či Taurusa, ktorí s Harrym pracovali. O svojich bratov a v neposlednom rade sa bála aj o Malfoya. Pretože keby ho Hermiona, či deti stratili, položilo by ich to.

„Ginny!" Počula ako Hermiona z poschodia na ňu volá.

Nadýchla sa a vyšla za ňou. Vošla do izby, otvorila jej okno, pretože v izbe bol ťažký vzduch. „Prosíš si niečo?" spýtala sa jej nevinne.

„Kde je Malfoy?" spýtala sa jej Hermiona.

„Išiel niečo vybaviť," riekla Ginny.

„Klameš!"

„Ale čoby...," vravela Ginny, ale naozaj klamanie jej nešlo, nedokázala sa Hermione pozrieť do očí a zároveň jej nechcela povedať, čo sa deje, pretože ak by jej to povedala, Hermiona by neostala v pokoji v posteli. Musela by vytiahnuť prútik a nejako ju k tomu donútiť a na to nemala dosť sily.

„Čo sa deje, Ginny?" spýtala sa jej Hermiona celkom pokojným hlasom.

Skúšala ju a Ginny to dobre vedela. „Nič," odvetila a na malý moment sa jej pozrela do očí. „Dáš si polievku?"

„Útok?"

„Nie."

„Nejde ti to..."

„Fajn, áno, útok v Šikmej uličke!" vyhŕkla zo seba Ginny a pozrela sa na Hermionu. „Mám strach."

Hermiona vstala z postele a potom podišla k Ginny a objala ju. „To bude zase dobré, Ginny," snažila sa ju upokojiť. Ginny nebývala z tých, čo sa len tak zložia, ale tento raz už toho na ňu bolo moc. Vládca temna sa s nimi zahrával a aj ona vedela byť slabá. Hlavne ak išlo o Harryho a deti. „Posaď sa."

„Nie, lebo mi ujdeš!" sykla na ňu Ginny. „Nenúť ma ťa začarovať!"

„Nepôjdem, Ginny," povedala jej Hermiona a sadla si na posteľ. „Som hrozne slabá, neviem, či by som tam niečo zmohla."

„Takže to ozaj necháš na chlapoch?"

„Nemám na výber," rezignovala Hermiona. „Nerobím to rada a ver mi, mám sto chutí sa obliecť, vziať prútik a ísť do Šikmej uličky, ale nie som fit a nemyslím si, že by to dopadlo dobre."

„Fakt som sa bála, že ťa budem musieť začarovať," riekla jej Ginny. „Dúfam, že to nie je nejaká tvoja hra?"

„Nie," pokrútila Hermiona hlavou. „Bo ak by bola, zabila by si ma!"

„To si píš, kamoška!" Vážne sa na ňu pozrela Ginny.

***

Draco sa premiestnil za obchod Weasleyvcov, aby najprv videl, čo sa vôbec deje. V Šikmej uličke sa to hemžilo zaklínadlami a lietali okolo rôzne iskričky farieb. Zatiaľ čo sa aurori a Fénixov Rád snažili nepoužívať smrtiace kliatby, zdalo sa, že prívrženci Vládcu temna s tým nemajú najmenší problém. Rovnako ako kedysi smrťožrúti.

The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now