15. Príbeh Astorie

1.3K 110 37
                                    


„V tvojej hrudi sú hviezdy tvojho osudu." (Friedrich Schiller)

Taurus nespal u Roxanne. Namiesto toho sedel na fialovom gauči v obývačke s Corine. Nacpávali sa pukancami a pozerali spolu film. Taurus miloval filmy. Spomínal si, ako mu jeho otec povedal, že kedysi bolo tabu, aby čarodejník čo i len vedel, čo sú to filmy. Že on svoj prvý film videl až s jeho matkou. Nielen Taurus bol rád, že nemusí vyrastať bez televízie. Pretože ju považoval za veľmi poučnú a naozaj mal rád filmy. Hlavne rôzne katastrofické a vojnové. A Corine zdieľala jeho nadšenie.

Dobre vedel, že by mal večer tráviť so svojou frajerkou, ale keď mu Corine navrhla toto, nemohol odolať. Mal chuť na pohodový večer, kde ho nikto nebude súdiť a nikto nebude žiarliť. Corine sa vedľa neho iba smiala, jedla pukance a sem tam mu niečo pošepkala.

Keď film skončil, Corine sa na neho usmiala. „Ostaneš tu spať?"

„Nie, to by nebolo dvakrát správne," odvetil jej Taurus.

„Nemyslela som v mojej izbe. V hosťovskej," uviedla na správnu mieru Corine a jej tvár nadobudla ružovkastý odtieň.

„Nie, pôjdem k Teddymu," povedal jej Taurus a zaujala ho fotografia na rímse kozuba. „Už bola s tebou Daphne?"

„Nie," Corine pokrútila hlavou a jej úsmev akosi povädol. „No veď vieš, aká je v stretávaní so mnou. Stále trpí hroznými depresiami a výčitkami. Pritom jej mama vždy vraví, že to nie je jej vina, že práveže môže byť rada, že tam vtedy nebola..."

„To ma mrzí," prikývol Taurus.

„Aj mňa, bola by som rada, keby bola v poriadku. Berie silné lieky, ale našťastie jej malý a veľký Theo robia radosť," usmiala sa znova Corine.

Taurus svoju najlepšiu priateľku poznal natoľko dobre, pretože vedel, že v tejto téme nemá už ďalej pokračovať. Dojedol pukance, ktoré zostali a ešte chvíľku sa s Corine rozprávali o všeličom inom.

„Vidím," uškrnula sa Corine a siahla mu na neoholené líce, „že si počúvol moju radu. Kým však budeš zarastený ako si býval, to ešte potrvá."

„Celkom to škrabe."

„Musíš vydržať," zasmiala sa.

„Roxanne sa to veľmi nepáči, vraj som krajší, keď som jemne oholený," povedal jej Taurus.

„Hm..." Corine premýšľala a potom sa začala smiať. „Asi sa jej nepáčia drsní muži. Ale ty si drsný chlap, nie Malfoy?"

„Ubezpečujem ťa, že áno, Cora," žmurkol na ňu Taurus a cmukol na ňu. A potom ju začal štekliť.

„Taurus, nie, prestaň!" smiala sa Corine a snažila sa ho zo seba dostať, lebo bola priveľmi šteklivá a on to dobre vedel. „Prosím, dosť..."

„Prosíš?"

„Áno, prosím!"

„Ty si trúba, Cora," zasmial sa, ale prestal ju štekliť. „Ale chýbala si mi ako nikto."

„Aj ty si mi chýbal, Tau," prikývla Corine a pozrela sa mu do očí. „Máš pravdu, nemal by si tu zostať, mal by si ísť domov, alebo k Teddymu..."

„Cora..."

Corine sa postavila zo sedačky. „Prepáč, Taurus, ale asi to nezvládam. Viem, ubehlo už toľko rokov a bolo to hlavne moje rozhodnutie, ale teraz máš dievča a ja naozaj chcem, aby si bol šťastný. Nechcem sa do toho miešať, aj keď mi Teddy prezradil, že to nejaké vážne medzi vami nie je. Ja však nie som tento typ, to dobre vieš."

The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now