„Láska žije navždy." (Michael Jackson)
O 3 roky neskôr
„Vyzeráš naozaj krásne," usmiala sa Hermiona na Lacertu, keď jej pripla závoj a teraz videla svoju jedinú dcéru oblečenú v svadobných šatách a pripravenú povedať svoje áno. Lacerta bola vážne nádherná a Hermiona ani nevedela po kom to má. Zrejme sa podala do strany Malfoyovcov, pretože Hermiona si nikdy neprišla takáto nádherná. Lacerta bola vždy ako anjel, jej anjelik.
„Ďakujem, mami," opätovala jej úsmev dcéra a pozrela sa do zrkadla. Lacerta si zvolila úzke dlhé svadobné šaty s odhaleným chrbtom. Boli veľmi jemné a na jej chudú a vysokú postavu boli ako stvorené. Vlasy mala sčesané do elegantného uzlu a dymové líčenie dodalo jej vzhľadu ten správny šmrnc. „Wow," zhodnotila Lacerta svoj obraz v zrkadle. „Naozaj to všetko dokopy vyzerá parádne."
„Louis odpadne, keď ťa uvidí," povedala jej Hermiona svoj názor.
„Je to možné," zasmiala sa Lacerta.
Hermiona chytila svoju dcéru za obe ruky. „Mrzí ma, že tu ocko nemôže byť. Tak veľmi si prial byť na tvojej svadbe a odviesť ťa k oltáru."
„Áno," prikývla Lacerta a trocha zosmutnela. „Povedal mi to na Teddyho svadbe, keď so mnou tancoval. Keďže na Taurusovej svadbe nebol, tak veľmi dúfal, že bude na tej mojej. Hoci si beriem Weasleyho. Určite by povedal niečo sarkastické a presviedčal by ma, aby som s ním utiekla niekam preč!"
„Ale v hĺbke svojho srdca by bol šťastný, že si šťastná," odvetila jej Hermiona.
„Celý ocko," prikývla Lacerta. „Veľmi mi chýba."
„Aj mne," povedala jej Hermiona a potom svoju dcéru objala.
Niekto zaklopal na dvere a potom dnu vošiel Ron. „Už ste pripravené? Lace, pre Merlinové gate, ty si tak dokonalá!"
Lacerta sa usmiala: „Ďakujem, krstný."
„Hermiona, aj ty vyzeráš nádherne," zložil Ron kompliment aj jej. Hermiona sa mu poďakovala úsmevom. Počas uplynulých rokov trochu schudla, tak mala pocit, že dlhé tmavomodré šaty na nej trocha visia.
„Sme pripravené," povedala Lacerta.
„Veľa šťastia, Lace," objala ju znova Hermiona a potom jej podala svadobnú kyticu z bielych ľalií. „Som na teba veľmi pyšná. Verím, že budeš šťastná."
„Vďaka, mami."
A potom Hermiona odišla z izby. Celá svadba prebiehala pri mori. Bill dal do poriadku svoj Lastúrový domček po tom, čo ho zničili počas tretej čarodejníckej vojny. Teraz bol domček ešte krajší a Lacerta, ktorá sa vždy chcela vydávať a hľadieť pritom, ako vlny udierajú o skaly, si nevedela prestaviť dokonalejšie miesto.
„Dnes by tu namiesto mňa mal stáť tvoj otec," povedal Ron, keď urobil krok k Lacerte. „Ale nemôže tu byť. Ale som tu ja. Ako tvoj krstný otec som poverený zastúpiť ho v situácií, akou je táto. Taurus naliehal, že by to mal byť on, kto ťa povedie k oltáru, ale myslím si, že by som to mal byť ja. Síce sa tvoj otec asi trikrát otočí v hrobe, ale..."
Lacerta sa zasmiala. „Budem veľmi rada, ak to budeš ty."
„Bude mi cťou, srdiečko," usmial sa na ňu Ron a potom jej podal svoju ruku.
***
Hermiona sa usadila na bielu stoličku vedľa Taurusa a Corine. Ich malý synček Draco, ktorého Ginny prezývala Dráčik, sedel Taurusovi na kolenách a hľadel na more. Ten chlapček bol podľa Hermiony najdokonalejšie stvorenie na svete. Bol nádherný, veľmi podobný Taurusovi. A mal taký sladký úsmev.
YOU ARE READING
The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]
Fanfiction* TEN, KTO TRPEL NAJVIAC * "Zanechali sme tu jeden druhého. Obaja sme chladní ako ľad, tak zlomení. Ostalo už iba ticho a teraz nás už nič nezachráni. Nič. Ešte ale môžeme zachrániť tento svet. Hoci to nebude svet, ktorý by patril nám dvom." *** P...