„Nič nespôsobuje väčšiu bolesť ako vidieť trpieť tých, ktorých milujeme." (Terezie z Lisieux)
„Čo si jej urobil?"
Potom, čo Hermiona vybehla zo siene, sa na Draca vrhol jeho vlastný syn. Preklínal ho pohľadom a Draco z toho mal ešte horší pocit.
„Na tú pieseň sme tancovali na svadbe," povedal mu Draco pokojne a hľadel mu priamo do očí, aby ho Taurus nemohol obviniť z toho, že si to všetko iba vymýšľa. „Jednoducho ju to všetko vzalo. O nič viac nejde, Taurus. Aj ona môže mať zlý deň, no nie?"
„Určite si niečo povedal..."
„Povedal som toho veľa," skočil mu Draco do reči. „Taurus, lepšie by si urobil, keby si sa do toho nemiešal!"
„Nemám sa miešať?!" Taurusovi šľahal oheň z očí. „Ty si ani len nevieš predstaviť, ako kvôli tebe trpela! Ako plakala, keď si odišiel! Ty vieš hovno! Myslíš si, že sa sem len tak môžeš vrátiť a všetko bude v poriadku? Nie, nebude, otec, nebude to v poriadku! A ak by si chcel, aby to v poriadku bolo, urobil by si preto niečo!"
„Taurus!"
Jeho syn však ďalej pokračoval a bolo mu jedno, že ich počuje už takmer každý, lebo prekričal aj hlasnú hudbu. „Namiesto toho sa tú pretŕčaš s Greengrassovou a ponižuješ matku! Takže si sa očividne nevrátil preto, aby si niečo urovnal. Vrátil si sa, aby si nás ešte viac trápil! Mamu, Lace a mňa! A na to ti zvysoka seriem!"
„Taurus!" zamiešala sa do toho Naira a postavila sa medzi neho a Draca, pretože Taurus vyzeral, že sa každú chvíľu na otca vrhne. „To by si stačilo. Prosím ťa," žiadala ho a chytila ho za ruku. „Nerob to tu, prosím ťa."
Taurus sa na ňu pozrel a smutne pokrútil hlavou. „Ubližuje, iba ubližuje všetkým nám!"
„Tau, prosím," žiadala ho jeho teta a v očiach mala slzy. „Stačilo!"
Roxanne potiahla Taurusa za rukáv a odtiahla ho na bok. Taurus naďalej niečo hromžil, ale to už Draco zreteľne nepočul. Pozrel sa na sestru, ktorá si zotierala slzy a potom mu vyčítavo hľadela do tváre. „Čo si mu povedal?"
„Predstav si, že nič!" odsekol jej Draco, lebo mal plné zuby toho, ako ho všetci obviňujú z vecí, ktoré neurobil. „Reagoval iba na to, že Hermiona ušla zo siene."
„A prečo ušla?"
„Pre hovno, Naira!" hneval sa Draco. „Nič ťa do toho! A daj mi pokoj! Dajte mi, do riti, všetci pokoj!" A vyletel z ministerskej siene aj on sám.
***
„Nádherné divadlo," skonštatovala Pansy a odpila sa z vína. Astoria sa na ňu zamračila a Daphne sa mierne pousmiala.
„Kde je Draco, tam je zábava!" doplnil ju Theo.
„Skôr Grangerová dokáže urobiť poriadne divadlo. Vôbec by sa to medzi Dracom a Taurusom nebolo zomlelo, keby nevyletela zo siene ako keby ju červoplazy naháňali," pokračovala Pansy.
„Červoplazy by ju tak rýchlo nedobehli," opravila ju Astoria a pokrútila nad ňou hlavou. „A možno mala dôvod. Draco jej mohol čokoľvek povedať a..."
„A nie je to vari jedno?" skočila jej do rečí Daphne. „Prečo sa jej zastávaš, Astoria? Veď sa to medzi tebou a Dracom dobre vyvíja."
„Daphne, prosím ťa, nemiešaj sa do toho," požiadala ju mladšia sestra. „Nič sa nevyvíja. Teraz sa len vrátil a sme priatelia. Vždy sme boli. Nič viac." Smutne mykla plecami a keď Daphne znova otvárala ústa dodala. „Som rada, že sme sa s Dracom aspoň priatelia a nerada by som to zatiaľ menila. Nestaraj sa do toho, Daphne."
YOU ARE READING
The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]
Fanfiction* TEN, KTO TRPEL NAJVIAC * "Zanechali sme tu jeden druhého. Obaja sme chladní ako ľad, tak zlomení. Ostalo už iba ticho a teraz nás už nič nezachráni. Nič. Ešte ale môžeme zachrániť tento svet. Hoci to nebude svet, ktorý by patril nám dvom." *** P...