29. Milosrdná lož

1K 102 28
                                    


„Sú to v podstate vzťahy medzi ľuďmi, ktoré dodávajú životu cenu." (Lafayette Ronald Hubbard)

Draco sa ponáhľal do Nemocnice sv. Munga, len čo mu prišla správa, že tam Hermionu odviezli, keď na chodbe Ministerstva mágie odpadla. Bol tam už Potter, ktorý na neho očividne čakal.

„Ako jej je?"

„Zatiaľ neviem, poslal som správu aj deťom," odvetil mu Potter. „Určite bude v poriadku, je iba prepracovaná. Určite niekoľko nocí nespala, nič jedla, určite zabudla aj piť."

„Kto z nás spal, všakže?" odsekol Draco. Potom trocha oľutoval svoj tón hlasu, ale mal o Hermionu strach. Potter to očividne pochopil, pretože nič nepovedal a ani sa nemračil. Bol len bledý ako stena, rovnako ako Draco, keďže nevedeli, čo sa bude s Hermionou diať.

Chvíľku tam sami dvaja stáli, keď sa na chodbe objavili Taurus s Lacertou. Lacerta sa ponáhľala objať svojho otca a spýtala sa ho, či vie niečo nové o mame.

„Zatiaľ nič, srdiečko," riekol jej Draco a pohladil ju po vlasoch.

„Bude v poriadku," povedal Taurus, akoby tým chcel uistiť sám seba.

Potter slabo prikývol a Lacerta sa odtiahla od Draca a posadila sa na stoličku. Draco pozrel na syna, ktorý bol tiež vystrašený a potom k nemu podišiel a chytil ho za rameno. Chcel mu povedať, že má určite pravdu, ale skôr, ako to stihol povedať, k ním podišiel liečiteľ.

„Pán Malfoy?" oslovil Draca.

„Áno? Ako je na tom moja žena, prosím vás, hovorte!"

„Dá sa do poriadku, len by mala oddychovať," odvetil mu liečiteľ. „Je prepracovaná, trochu podvyživená, ale našťastie to nie je nič vážne. Mala by si vziať aspoň týždeň voľno, hoci to je Ministerka mágie."

„Chápeme," prikývol Draco.

„Postaráme sa o to," doplnil ho Potter.

„Smieme ju vidieť?" spýtala sa Lacerta.

„Prirodzene," prikývol liečiteľ. „Na noc si ju to necháme, dali sme jej posilňujúce elixíry, tak uvidíme, ako zareaguje."

„Ďakujeme," prikývol Draco a nechal Lacertu s Taurusom, aby išli za ňou prví.

„Malfoy?" oslovil ho Potter, keď osameli na nemocničnej chodbe.

„Uhm?"

„Naozaj by sme ju mali prinútiť ostať doma," riekol mu Potter. „Nebude chcieť zostať."

„Viem," prikývol Draco. „Ale od čoho je Anthony Goldstein Prvý námestník Ministerky mágie? Nech sa trocha stará!"

„Máš pravdu," prikývol Potter. „Pôjdem mu to oznámiť. Koniec koncov to bol on, komu sa podarilo Hermionu zachytiť na chodbe. Mohla sa udrieť..."

„Dá sa dokopy," prikývol Draco. „Sľubujem."

„Dobre, vrátim sa na úrad a potom to pôjdem povedať Ginny, isto si bude robiť starosti a ako ju poznám, zajtra ráno sa prirúti k vám domov... vrátiš sa domov?"

„Neviem," odvetil mu Draco. „Ak to ona bude chcieť."

„Bude," usmial sa na neho Potter a potom sa pobral ku schodisku.

Lacerta a Taurus po chvíľke vyšli z nemocničnej izby. „Je unavená," vravela Lacerta, „ale vraj chce s tebou hovoriť. Počkáme na teba?"

„Nie," pokrútil Draco hlavou. „Taurus, zober sestru na noc k vám," požiadal ho.

The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now