39. Tretia čarodejnícka vojna

1.1K 99 27
                                    


„Ešte nikdy neexistovala dobrá vojna, alebo zlý mier!" (Benjamin Franklin)

„To nemyslíte vážne!" zareagoval ako prvý Kingsley. „To nie je možné." Naozaj tomu nerozumel. Veď sa do tej ženy zamiloval. Prečo si nič nevšimol? Ako to mohol dopustiť? Mal sto chutí vyfackať samého seba, že si to nevšimol. Že jej dôveroval. Očividne stárne a jeho schopnosti odhaliť ľudí stoja za prd.

„Čo presne nie je možné?" spýtala sa Pansy, ktorá si zatiaľ nedala dokopy dve a dve a nebola jediná.

„Naira je Vládca temna," odvetila jej Ginny akýmsi čudným hlasom.

„Ak je Naira Vládcom temna, tak potom..." začal Neville.

„....vieme, prečo bola vždy dva kroky pred nami," doplnil ho George.

„Čo znamená, že vie, kde je sídlo Fénixovho Rádu," doplnila ešte Ginny a pozrela sa na manžela.

„Treba zabezpečiť všetky miesta, kde sa dokáže dostať. Ak plánuje na nás útok, tak potom," začal okamžite Harry. „Lastúrový domček, Bill?"

„Tam sa Naira vie dostať," povedal Bill. „Kvôli Teddymu."

„Okamžite tam choď. Zober Victoire, Fleur..., skrátka všetkých z toho domu a odveď k nám," rozprával mu Harry. „Ginny, choď s ním. Naše deti, Lacerta..."

Ginny, hoci naozaj nerada opúšťala Harryho, prikývla. Ak ich pamäť neklamala (a to dúfajme že ich neklamala), Naira u nich nikdy nebola. A keďže Grimmauldovo námestie číslo 12, strážili mocné kúzla, mohol by im tento dom poskytnúť útočište pre deti a tiež aj ich rodičov. „Bill, poďme!" povedala rýchlo. „Rozdelíme sa. Ja pôjdem do Brlohu pre našich."

Potom opustili Nevillov dom v Rokville.

„Ďalej," Harry sa pozrel na ostatných. „Rokfort!"

„Počkaj, Harry," zastavila ho Hermiona, ktorá stále spracovávala informáciu o Vládcovi temna, rovnako ako do blba hľadiaca Narcissa a neskutočne znepokojený Remus. „A čo Draco a Taurus? Keď už vieme, kto je Vládca temna, musíme niečo urobiť."

„Hermiona," oslovil ju Harry empaticky. „Ja viem. Ale máš predstavu, kde by mohli byť? Alebo ty, Remus?" obrátil svoju znepokojenú tvár na Remusa.

„Vôbec nie," pokrútil Remus hlavou. „Stále dúfam, že sa mýlime, že Naira to nemohla urobiť, že nemôže byť Vládca temna."

„Pani Malfoyová?" oslovil ju Harry.

„Lucius," vyslovila jeho meno. „On niečo povedať Dracovi, o mieste, kde sa dostane..."

Žiaľ Narcissa to nestihla dopovedať. Ozval sa výbuch v dedine. Všetci si pripravili svoje prútiky. Potom sa rozrazili dvere na Nevillovom dome a dnu vtrhli ľudia v maskách.

A bolo to tu.

Tretia čarodejnícka vojna.

***

Keď Bill dorazil do Lastúrového domčeka, potešil sa, že nevidí stopy po boji. Veľmi rýchlo všetkým vysvetlil, že musia ísť okamžite preč. Rýchlo vošli do kozubu, jeden za druhým a ponáhľali sa na Grimmauldovo námestie číslo 12, ktoré im malo slúžiť ako útočisko pred nebezpečenstvom.

Bill ako posledný hodil hop-šup prášok do ohňa, keď sa dvere rozrazili. Zbadal pár maskovaných mužov, ale nestihli na neho zaútočiť. S predstavou, že mu možno zničia celý jeho dom, sa pobral do bezpečia.

The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora