„Stratiť lásku je hrozné. Klame, kto vraví, že smrť je horšia!" (Bob Marley)
„Tak to v žiadnom prípade!" Hermiona rázne pokrútila hlavou, keď jej Lacerta i Lily oznámili, že vstúpia do Fénixovho Rádu. „Lily, ty si síce nie si moja dcéra, ale s istotou ti môžem povedať, že tvoji rodičia ti to nedovolia. A Lacerta, nebudem o tom ďalej diskutovať."
„Ale Taurus určite môže!" mračila sa Lacerta.
„Taurus je žiaľ dospelý a budúci auror," povedala jej Hermiona, ale predstava, že jej syn by chcel bojovať sa jej tiež nepozdávala. Pravda bola, že ona mala ešte menej rokov ako Lacerta, keď sa dozvedela o existencii Fénixovho Rádu a samozrejme, že vtedy doň chcela vstúpiť rovnako ako teraz Lacerta s Lily. Hermiona tento raz veľmi dobre chápala Molly Weasleyovú, keď si spomenula ako na nich všetkých vybehla a rázne im to zakázala. Dokonca si spomenula aj na chvíľu, kedy Sirius Black povedal viac, akoby mal a Molly na neho bola protivná. Vôbec sa jej nedivila. Už bola sama matkou a chápala ju viac ako kedykoľvek predtým.
„Nie je to fér," zhodnotila situáciu Lacerta.
„To teda nie je," zamračila sa aj Lily. „Môžete nás aspoň informovať?"
„Lily," povzdychla si Hermiona. „Vy dve najlepšie urobíte, keď sa budete zodpovedne pripravovať na skúšky. To je vaša jediná starosť, to všetko ostatné, je vecou dospelých. Vy dve ste na Rokforte v bezpečí, rovnako ako ostatní."
„A si si tým istá?" položila jej otázku Lacerta. „Veď nikto netuší, čo je Vládca zač? Čo ak je na Rokforte?"
„O tom silno pochybujem, Lace," povedala jej Hermiona. „A už budem musieť ísť, srdiečko. Chcela som ťa vidieť, keď som už sem prišla."
„Ďakujem," prikývla Lacerta.
„Vás obe," dodala Hermiona a rozlúčila sa s dcérou bozkom na líce a s Lily rovnako. „Prosím, dávajte si pozor a žiadne vylomeniny. Prosím."
„Fajn," rezignovali Lacerta s Lily naraz.
„Učte sa na skúšky, nech si môžete užiť leto a svadbu Teddyho s Victoire," dodala, keď odchádzala.
„Rozkaz, madam," žmurkla na ňu Lily.
„Maj sa, mami," usmiala sa na ňu Lacerta.
Hermionu úprimne potešil Lacertin úsmev. Myslela si, že Lacerta sa bude na ňu hnevať skrz Draca, ale očividne bola teraz zaujatejšia Vládcom temna ako celý čarodejnícky svet. V podstate aj Hermiona zabudla na ten moment s Dracom, predtým ako im Harry poslal Patronusa o tom, čo sa stalo s Nemocnicou u svätého Munga. Teraz mala jednoducho väčšie starosti a za pozemkami Rokfortu sa odmiestnila.
***
Draco bol naozaj prekvapený z toho, čo všetko za pár hodín stihol Longbottom. Teraz sedel v jeho dome v Rokville, ktorý sa stal novým hlavným sídlom Fénixovho Rádu a tento raz sa i Draco stal jeho členom. Bez váhania.
Pravda bola, že to bolo dosť čudné. Pretože okrem neho sa do Rádu rozhodlo vstúpiť mnoho nových členov. Bola tu Astoria, bol tu Blaise s Pansy, i Theo s Daphne a samozrejme aj mladší členovia ako jeho syn, Corine, Teddy, Fred Weasley mladší a Potterovi synovia a niektoré tváre, ktoré ani nepoznal.
Prvá schôdza ešte nezačala, pretože ľudia prichádzali postupne. Pred chvíľkou dorazila aj jeho sestra a sadla si na gauč vedľa neho. „Hrozné, čo sa tam vonku zase deje," predniesla.
„Vyriešim to, sľubujem. Začínam to brať osobne," zaškeril sa Draco. „Sprostý temný idiot ma naposledy vyrušil pri niečom nesmierne dôležitom. Prisahám, že keď ho chytím, potriem ho kentaurým lajnom."
YOU ARE READING
The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]
Fanfiction* TEN, KTO TRPEL NAJVIAC * "Zanechali sme tu jeden druhého. Obaja sme chladní ako ľad, tak zlomení. Ostalo už iba ticho a teraz nás už nič nezachráni. Nič. Ešte ale môžeme zachrániť tento svet. Hoci to nebude svet, ktorý by patril nám dvom." *** P...