„Najväčšou stratou je strata priateľa." (Publilius Syrus)
„Malfoy, počúvaj ma..."
Nepočúval, čo mu slávny Harry Potter chcel povedať, iba naďalej zvieral bezmocné telo svojho najlepšieho priateľa. Vedľa neho kľačal na kolenách Theo a tiež mu po tvári tiekli slzy.
„Malfoy..."
„Choď do riti, Potter!" vyštekol na neho Draco.
„Malfoy, je mi to ľúto," povedal Potter.
„Je to moja vina," šepol Draco a konečne si niečo priznal, čo už dávnejšie tomu nasvedčovalo, ale tento raz to bolo jasné ako facka. „Ten kretén ide po mne, po mne! A kvôli mne je teraz Blaise mŕtvy!"
„Nevidel si niečo? Nevidel si mu do tváre?" spýtal sa ho Theo.
„Nevidel som ani hovno!" skríkol Draco zranene. „Iba ku mne kráčal a zrazu zmizol, nevedno kam..."
„Musíme..., musíme dať vedieť Pansy...," šepol Theo zronene.
Draco slabo prikývol. Nevedel si predstaviť, ako to Pansy povedia. Milovala Blaisa a on miloval ju. Pansy bude úplne hotová. Draco však bol pripravený, stáť pri nej. A Theo s Daphne rozhodne tiež.
Napokon musel Blaisovo telo pustiť a nechať sa Potterom a Weasleym odviezť do sídla Fénixovho Rádu. Predtým sa však spýtal ešte jednu otázku.
„A Taurus, kde je Taurus?"
„Taurus v Šikmej uličke nebol. Neodpovedal ani na moju správu."
„Čože?" Prekvapene zvolal Draco. „Čo ak..., čo ak ho má Vládca temna?"
„Zatiaľ nebudeme panikáriť, Malfoy," povedal mu Potter. „Teddy možno bude vedieť viac."
Potom ho schytil pod pazuchu a odmiestil ich do hlavného sídla Fénixovho Rádu.
***
Pansy bola hotová. Nechcela žiadnu pomoc, iba odísť domov. Draco naliehal, že ju odprevadí, že bude s ňou, ale ona iba pokrútila hlavou a pozrela na neho pohľadom – toto všetko je iba tvoja vina, pretože to bol tvoj tupý nápad vstúpiť do Rádu.
A Draco jej to rozhodne nezazlieval. Keby vedel, čo sa stane, nikdy by svojim blízkym nedovolil vstúpiť do Fénixovho Rádu.
Lenže to nevedel, nemal ani poňatia, čo sa môže stať.
Ale to nič nemenilo na fakte, že Blaise Zabini je mŕtvy a že sa konečne stretli s Vládcom temna osobne. A že ten kretén ide po ňom. Určite ide po ňom.
Prečo?
***
„Ahoj."
„Harry!" Hermiona sa prekvapila, keď do jej izby vošiel Harry a doniesol jej šálku čaju. „Kde je Draco?"
„V hlavnom stane," odvetil jej Harry, podal jej šálku a sadol si na kraj jej postele. „Blaisa zabili."
„Čože?" Hermione takmer šálka vypadla z rúk.
Harry sa dal do rozprávania a povedal Hermione všetko, čo sa stalo i to, ako sa na konci útoku objavil samotný Vládca temna. „Malfoy si myslí, že ide po ňom a priznám sa, Hermiona, že si to začínam myslieť aj ja."
„Prečo by niekto išiel po ňom?"
„Myslím, že veľa bývalých smrťožrútov nasral!"
„Už hovoríš ako on," poznamenala Hermiona. „Áno, to je pravda, ale povedal si, že väčšinu smrťožrútov ste videli. Tak, čo myslíš, je možné, že nám nejaký smrťožrút uniká?"
YOU ARE READING
The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]
Fanfiction* TEN, KTO TRPEL NAJVIAC * "Zanechali sme tu jeden druhého. Obaja sme chladní ako ľad, tak zlomení. Ostalo už iba ticho a teraz nás už nič nezachráni. Nič. Ešte ale môžeme zachrániť tento svet. Hoci to nebude svet, ktorý by patril nám dvom." *** P...