38. Z lásky

1.1K 96 84
                                    


„Keby sme mohli navrátiť lásku do rodín, svet by sa zmenil na raj!" (Matka Tereza)

„To snáď nemyslí vážne!" hneval sa Draco, keď sa s matkou predieral Zakázaným lesom. Jeho matka to prekvapivo znášala o dosť lepšie, už roky nebola žiadna fajnovka. Dokonca mu pomohla, aby sa nepotkol o konáre stromu. „Veď tu žije rôzna háveď."

„Ak sa budeš nahlas ponosovať, Draco, tak ju naozaj privoláš," upozornila ho Narcissa potichu. „Ja iba dúfam, že to nie je nejaká pasca od tvojho otca."

„To nemôžeme vylúčiť," odvetil jej Draco znepokojene. „Predpokladám však, že má pre nás správu od svojho nového pána."

„Mala som ísť sama," riekla mu Narcissa. Samozrejme, že to nebolo prvýkrát, čo to povedala, odkedy opustili bezpečie Rokfortského hradu. „V tom liste aj bolo..."

„Áno, bolo, mama," prikývol Draco, keď jej skočil do rečí a prútik zvieral vo svojej ruke až priveľmi silno, že sa mu potila dlaň. „Otec nemôže byť natoľko naivný, že nevie, že som s tebou a že by som ťa ani za nič nenechal ísť samú do lesa."

Narcissa mu chcela oponovať, ale nakoniec si to rozmyslela a odhrnula jeden z konárov na strome, ktorý jej zavadzal. Potom preskočila mláku a dávala si pozor, aby nestúpila do blata. Draco ju nasledoval a otáčal sa dozadu, aby mohol keď tak matku ochrániť, keby ich niečo napadlo.

Draco Malfoy nebol strachopud, ale Zakázaný les naozaj nemal rád. A už vôbec sa mu nepáčila predstava, že sa ním prediera iba so svojou matkou a idú na stretnutie s jeho otcom, ktorý má pre nich Merlinvie aké správy. Na chvíľku si uvedomil, že možno mal niekomu poslať správu, kde sa práve nachádzajú, keby sa niečo predsa len udialo.

„Možno si mala Lupinovi povedať, kam ideme," povedal matke.

„Ubezpečujem ťa, že nemala," odvetila mu Narcissa.

„Prečo? Žiarlil by?"

„Nie, Draco," pokrútila Narcissa hlavou. „Skôr by nám iba nedovolil, aby sme niekam išli."

Draco uvažoval, že to možno aj urobiť niekto mal. Stále kráčali hustejšie a hustejšie do lesa, až sa napokon ocitli na čistinke, ktorá mala byť miestom stretnutia s Luciusom Malfoyom.

„Nie je tu," povedal Draco, keď sa rozhliadol okolo seba.

„Príde," šepla mu Narcissa a chytila syna za ruku.

„Zrejme to považoval za žart..."

„Draco, prosím ťa..."

„Je to strata času a Taurus zatiaľ niekde trpí! Prečo sme sem išli?" hneval sa Draco, pustil jej ruku a potom udrel nohou do stromu. „Môj syn..."

„Počúvaj svoju matku, Draco," ozval sa za ním známy hlas.

„Otec," predniesol Draco, keď sa otočil a jeho oči sa stretli s vpadnutými očami jeho otca. „Aké milé, že si nás nechal čakať."

„Mala si prísť sama," povedal Lucius a pozrel sa na Narcissu mierne nahnevane. „Prečo si ho priviedla? Je to nebezpečné."

„Kde je Taurus?" skríkol Draco, schmatol otca a potom ho sotil o najbližší strom.

Luciusovi to na chvíľku vybilo dych a Narcissa zhíkla. „Draco, nie..."

„Kde je môj syn?"

„Má ho Vládca temna," povedal mu Lucius. „Má ho..."

„Kde?"

„Nie som strážca tajomstva jeho úkrytu," povedal mu Lucius. „Znesvätil miesto..."

The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now