30. Súrodenci

1.1K 94 20
                                    


„Puto, ktoré spojuje skutočnú rodinu, nie je v krvi, ale vo vzájomnej úcte a radosti vašich životov. Málokedy vyrastajú členovia jednej rodiny pod jednou strechou." (Richard Bach)

„Ako sa má Hermiona?" spýtala sa Corine Taurusa, len čo sa vrátili s Lacertou domov.

„Bude v poriadku," odvetil jej Taurus a pobozkal ju letmo na pery. „Len na ňu musíme dohliadnuť, aby oddychovala. Snáď ma otec nejaký plán, lebo ona je beznádejný prípad."

„Určite má," prikývla Corine. „Lace, druhá izba hore na poschodí je hosťovská, môžeš si tam ísť dať veci. Zatiaľ naberiem večeru."

„Vďaka," prikývla Lacerta a odišla na poschodie.

Taurus a Corine vošli do kuchyne, kde to krásne voňalo. Stôl bol prestretý pre dvoch, ale Corine rýchlo pridala ďalší tanier a príbor. Potom každému naložila porciu pečeného kuraťa a keď sa Lacerta vrátila, pustili sa do večere.

„Myslíš, že sa ocko nasťahuje späť domov?" spýtala sa Lacerta staršieho brata s plnými ústami.

„Predpokladám, že áno," prikývol Taurus. „Mama ten nezmysel s Vládcom temna aj tak nemyslela vážne. Otec jej to isto odpustí."

„A dajú sa znova dokopy?"

„Ja neviem, Lace." Mykol Taurus plecami.

„Bolo by to pekné," riekla Corine. „Vždy sa k sebe hodili."

Taurus nad nimi iba pretočil očami. Takéto reči ho veľmi nebavili. Dnes večer sa mal stretnúť s Teddym, aby pokecali o čisto mužských záležitostiach, ale nakoniec to museli zrušiť. Zjedol večeru a tie dve ešte stále riešili rodičov. Potom sa ozval zvonček na dverách.

Išiel otvoriť, aby ich nemusel už počúvať. Bol to Teddy, ktorý sa rozhodol prísť k ním, keď sa už nemohol stretnúť s Taurusom v Deravom kotlíku, ako mali v pláne.

„Čauko," usmial sa na najlepšieho priateľa.

„Ahoj, Lupin, poď ďalej," pozval ho Taurus dnu.

„Ruším?" spýtal sa ho Teddy a potackal sa.

„Ale kde, je tu aj Lacerta," vravel mu Taurus a cestou do kuchyne mu v skratke povedal, čo sa stalo a ubezpečil Teddyho, že Hermiona je v poriadku.

„Vďaka Merlinovi," vravel Teddy akosi pobavene.

„Ty si pil?" spýtal sa Taurus, keď vošli do kuchyne.

„Ahojte, rodinka," zasmial sa Teddy a potom sa obrátil na Taurus. „Áno, čo to som už mal. Pretože ti nesiem novinku, kamoško. Budeš krstný otec!"

„Čože?" Taurus na neho vyvalil oči.

„Vic a ja budeme mať malé mimino," usmieval sa Teddy. „A ty budeš krstný, veď ako inak! A Greengrassová bude krstná mama!"

„Som Malfoyová," opravila ho Corine a potom sa ho ponáhľala objať a vybozkávať. „Neuveriteľne sa teším, Teddy."

„Aj ja," usmieval sa na ňu Teddy.

„To je tak parádne, Teddy!" Objímala ho aj Lacerta a to dosť dlho. „To bude tak krásne bábo a predstav si, že bude metamorfomág po tebe. Keby to bolo dievča, tak to bude top modelka!"

„Ty si poklad, Lacerta," usmieval sa Teddy a pobozkal ju na líce. „Ty sa netešíš, Malfoy, braček môj?" Obrátil sa k priateľovi.

„Teším, braček, samozrejme, že sa teším," prikývol Taurus a potom ho objal. Pobúchal ho poriadne po chrbte. „Som s tebou veľmi šťastný, naozaj. Taká pekná správa v také blbé dni."

The one, who has suffered the most [HP Fanfiction]Where stories live. Discover now