A repülőút nagy részére nem emlékszem, nem sokkal a felszállás után bealudtam. Csak egyszer-kétszer keltem fel arra, ahogy a mögöttem lévő kisgyerek rugdosta az ülésem. Landoltunk, leszálltunk és a zsúfolt reptéren keresztül átharcoltuk magunkat ezzel kijutva az utcára. Már várt minket egy taxi, szépen bepréseltük magunkat és elindultunk a jövendőbeli házunk felé. A háromnegyed órás utat végigbeszéltük a szüleimmel, és bár nem volt túl jó a kedvem, de már kezdtem egész izgatott lenni ahogy meséltek a házról. Mikor odaértünk és végre megpillanthattam a házat, az kárpótolt mindenért. Két emeletes ház volt, előtte fancy járdával és körülötte egy viszonylag nagy füves területtel ahova növények voltak ültetve. Beljebb lépve mégjobban elcsodálkoztunk, nagy előszoba fogadott minket tükörrel, cipőtartóval és fogasokkal, ezután rögtön jobbra a szépen bútorozott konyha, tőle balra a nappali egy kihúzható kanapéval és nagy tv-vel. Lent még egy étkezőasztal is található volt. Az emeleten volt a szüleim hálószobája és az enyém. Én persze rögtön berontottam sajátomba, aminek falai világos szürkék voltak, közepén egy francia ágy két oldalán egy-egy apró éjjeliszekrénnyel. Ezen kívül egy kisebb tv, íróasztal és gardrób kapott helyet. A szobámból rögtön át lehetett nyitni egy fürdőszobába, amit immár a sajátomnak nevezhettem. Miután kibámészkodtam magam gyors megírtam a csajoknak hogy éppségben ide értünk, ezután el is kezdtem kissé otthonosabbá tenni a szobám. Kitettem a lányokkal közös képeim, betettem a gardróbba a ruháim, kipakoltam az apró mütyűröket. Mire végeztem a berendezkedéssel rám is esteledett, így csak gyorsan levedlettem a ruhám és elmentem zuhanyozni. A fürdés után egy egyszerű pizsomát vettem fel, csupán egy fekete lenge rövidgatya és egy hosszú, sötétkék színű rövidujjú felső. Még annyira nem voltam álmos, ezért elkezdzem olvasni egy könyvet ami a kezembe akadt. De olvasás közben hamar elnyomott az álom...
YOU ARE READING
Ohh my Wolfhard
FanfictionEgy érzelmileg instabil lány, ki már oly sok fájdalmas dolgon ment át Finn miatt, de még mindig Vele akar maradni, neki más nem kell. Mindketten bármit odaadnának a másikért, és ez meg is látszik a nehéz időkben. Szerelmüket sok nehézség próbára tes...