És támadt egy egész jó ötletem..
Suli után rögtön hazamentem, és vártam anyát, hogy ő is megérkezzen. Mikor betoppant azonnal előadtam neki a tervet, és kértem, hogy menjünk el a plázába. Még gyors felrohantam a szobámba a dugi pénzemért, és már indultunk is. Először külön váltunk, anya elment élelmiszerboltba, én pedig mentem kinyomtatni a Finnel közös képeimet. Mikor kész lett gyors zsebredugtam őket, majd elmentem a Walmartba a további dolgokért. Szerencsére megtaláltam mindent amire szükségem volt, és így egy nagy kő esett le a szívemről. Már mindennel kész voltam amit terveztem, de még volt egy kis időm amíg találkoznom kellett anyával, így betévedtem egy drogériába. Elkezdtem szagolgatni a parfümöket, és találtam egyet, ami nagyon megtetszett. Illett Finnhez, el tudtam képzelni rajta, így ez is bekerült a kosárba. Ezután elmentem a megbeszélt helyre, hogy összefussunk anyával.
-Nem megyünk be báli ruhát nézni neked? -kérdezte, és rámutatott egy boltra.
-Felőlem mehetünk -rántottam meg a vállam.
Az egész tele volt színesebbnél színesebb, giccses parádéruhákkal. Volt egy-kettő ami tetszett, azokat fel is próbáltam. Egyik túl hosszú volt, a másikban levegőt venni sem tudtam, a százhuszadiknak meg túl nagy volt a mellbősége.. Én már teljesen feladtam, de anya előhozott egy szürke ruhát. Nem volt túl csicsás, csak épp annyira, hogy az még tetszett. Az ujjait a vállamra lehetett csúsztatni, és az egész mellkas részén meg a szélén ugyanolyan színű csipkével volt beborítva. Magasan volt a dereka, és egy áttetsző, szürke, néhol hímzett anyag volt a sima szoknya része felett, ami csak a bokámig ért. Ez nagyon megtetszett, szóval megvettük. Még elmentünk cipőboltba is, fú, ott kikészültem.. anyám minden 20 centis magassarkút a pofámba nyomott, hogy "Nézd, ez milyen jó!", de én utálom a magassarkúakat. Amíg magának próbált egy cipőt, egy kicsit én is körülnéztem, és egy lábbelin megakadt a szemem. Egy sima, kissé emelt talpú fekete topánka, aminek a hátulján volt egy csatos rész, ami fogja a bokám. Totál nekem való, kis egyszerű darab. Odavittem anya elé, és ő is belátta, hogy ez sokkal jobban én vagyok. Megvettük ezt is, majd hazamentünk. Otthon megvacsiztunk, majd én gondosan elraktam a ruhát a cipőkkel együtt. Ezután már csak elvégeztem a szokásos esti dolgaim, és gyorsan lefeküdtem aludni, mert lefárasztott ez a vásárlás. Csütörtökön és pénteken nem történt semmi, sem az iskolában, sem sulin kívül. Szombaton viszont Jessicaval és Victoriaval elmentünk jégkorcsolyázni, mivel végre felállították az igazi jégpályát. Anya kivitt minket kocsival, megvette nekünk a belépőt, kikölcsönzött korikat, majd ő hazament. Egy kis időbe telt, de nagy nehezen felszenvedtük magunkra a korcsolyákat, felhúztuk a kesztyűket, és bementünk a pályára. Én és Vic nem először voltunk jégen, viszont Jessica most az első alkalommal. Úgy kellett mennünk hogy ő volt középen, és fogtuk a kezét, hogy el ne essen. Mikor kissé belejött már tudott menni magától is, így mi is végre be tudtunk gyorsítani. Egy párszor persze így is elestünk, de csak jót röhögtünk magunkon. Idő közben kiültünk egyet teázni, felmelegedtünk és ettünk sültkrumplit, majd visszamentünk még a pályára. 3 óra után má eléggé kifáradtunk, így leszereltünk, és értünkjött anya.
YOU ARE READING
Ohh my Wolfhard
FanfictionEgy érzelmileg instabil lány, ki már oly sok fájdalmas dolgon ment át Finn miatt, de még mindig Vele akar maradni, neki más nem kell. Mindketten bármit odaadnának a másikért, és ez meg is látszik a nehéz időkben. Szerelmüket sok nehézség próbára tes...