15.

834 50 3
                                    

Másnap reggel újult erővel keltem fel, elhatároztam hogy ma nem baszhat fel Alison. Szokásosan elvégeztem a reggeli dolgaim, ruhába bújtam, megkajáltam majd elindultam a suliba. Tök hamar odaértem, még elég kevesen voltak ott, köztük Victoria és Alison. Leültem helyemre és dumáltunk Vic-el. Mikor megérkezett Finn mentem megölelni, de Alison is ugyanerre gondolt.. Szerencsére Finn ellökte magától, de láttam a ribanc szemében a bosszú vágyát. Egyik szünetben lementünk büfézni, és mikor beértem a terembe a táskám csupa víz volt, szinte folyt belőle. Minden ami benne volt átázott, köztük a telefonom is. Tudtam hogy ez csakis az ő műve lehet.. Victoria és még páran lányok segítettek kipakolni a táskámból, Finn pedig csak ökölbeszorított kézzel ült a helyén, láttam, hogy őt is rohadtul felb*aszta ez. Már javában ment az óra mire kirakosgattunk mindent, leültem a székemre, és az egyből szét is esett alattam. Alison nem elégedett meg csupán a vízzel, két legyet akart egy csapásra. Az óra befejeztével Finn odaviharzott a ribanchoz.
-Ha mégegyszer hozzá mersz nyúlni valamijéhez, én esküszöm hogy.. -kezdett vele fenyegetőzni, és elég komolyan is gondolta. Ám ekkor jött Alison pasija is..
-Na, na akkor mi lesz?? -csapott rá az asztalra.
-Pont ez! -majd Finn egy óriásit bevert neki és elkezdtek verekedni. Én csak sikítoztam hogy hagyják abba, majd végül az egyik fiú választotta szét őket.
-Ezt mégis miért csináltad?? -kérdeztem Finntől elég dühösen.
-Mert nem tudom elviselni, ha bántanak téged -mondta, miközben törölgette az orrából folyó vérét.
-Bazdmeg, annyira szeretlek! -öleltem meg. Bár véletlen magyarul mondtam, de szerintem értette, mert ezt válaszolta:
-Én is -majd mégjobban magához szorított.

Ohh my WolfhardWhere stories live. Discover now