23.

680 46 2
                                    

Reggel arra ébredtem hogy még mindig Finn védelmező, meleg ölelésében vagyok, és a fiúk az ajtóból bámultak minket halk "úúú"-k kíséretében. Hozzájuk vágtam egy párnát hogy kuss legyen, bezártam az ajtót, és a még durmoló Finn mellett elkezdtem átöltözni. Mire kész voltam már felébredt.
-Jó reggelt! -mondta kómásan, és dörzsölgette a szemét.
-Neked is! Én megyek és megnézem, hogy a többiek nem csinálnak-e valami hülyeséget -mondtam, majd felálltam.
Mikor leértem Jack rögtön elkezdett hisztizni hogy nincs kaja, Wyatt meg csak másnaposan folyt le a kanapéról Jaedennel együtt.
-Akkor megyünk a Tescoba kajáért, éledjetek fel! -csaptam össze a tenyerem.
Kiszedük Finnt az ágyból, levakartuk Jaedenéket a kanapéról és elindult a kómás csapat Tescozni. Mi Finnel hátul mentünk és az úton megfogta a kezem, majd így mentünk be a boltba is. Beültettük Wyattet a kosárba, nehogy elmászkáljon. Mindenfélét bedobáltunk amit találtunk: chips, gumicukor, tej, liszt.. Otthon rittyentettünk valami ehetőt, pontosabban én sütöttem nekik palacsintát, mert ezek még a gofrisütőt sem tudják kezelni. Nagyban tömték a pofájukat, én telóztam, és rögtön felugrott Facebookon egy friss post: "Lekapták Finn Wolfhardot a barátnőjével". Én nagyon meglepődtem, megmutattam Finnek is, aki csak mosolyogva ennyit válaszolt:
-Mostmár legalább mindenki tudja.
Rövidesen érkeztek a post alatt a támadó commentek, privátban az üzenetek is.. engem nem igazán érdekeltek, mindig vannak ilyen emberek. Viszont Finn nagyon felhúzta magát ezen, és próbált megvédeni.
-Finn, tényleg, nem kell ezen idegeskedned. Nem érdekel mások véleménye, csak a mienk fontos -próbáltam nyugatgatni.
-Igazad van.. másoknak ebbe nincs belelszólása -válaszolta nyugodt hangon.
Lassan eljött az idő hogy hazamenjünk, elbúcsúztam mindenkitől, megcsókoltam Finnt majd hazaindultam. Otthon amint beléptem a házba a szüleim fogadtak.
-Beszélnünk kell erről... -mutatták a postot.

Ohh my WolfhardWhere stories live. Discover now