2 hét múlva...
Ismét a telóm csipogására ébredtem, rohadt korán volt.
Finn: Riadóó! Tessék felkelni!❤️
Én: Mivan?
Finn: Lenne kedved ma átjönni?
Én: Mikor?😏
Finn: Most azonnal?😏😏
Bár totál kóma voltam és még át sem vettem a ruhám, gyors életet leheltem magamba és átbattyogtam Finnékhez. Mikor odaértem az egész Wolfhard família bőröndöket pakolt be a kocsijukba.
-Finn, itt a barátnőd! -kiáltott be Nick a házba.
Megilletődötten álltam paradicsom fejjel, majd kijött és megölelt.
-Mi ez a nagy pakolászás? -kérdeztem.
-Elmegy a család kirándulni pár napra, nekem nem volt kedvem menni, így enyém a ház -felelte mosolyogva.
Leültünk X-Boxozni, valami fiús játékkal játszottunk (ne várjátok el hogy tudjam a nevét) és mindig kikaptam.
-Ismét legyőztél -dobtam el a konzolt.
-Hmm.. -gondolkozott el valamin.
-Mi az?
-Ava Hollson, lennél hivatalosan is a barátnőm? -fordult felém full komoly arccal.
-Ohh Finn Wolfhard, ez az ajánlat túl jó ahhoz, hogy nemet mondjak rá -mondtam szarkasztikusan. Ölelésre tártam karjaim, ő pedig azzal a lendülettel meg is csókolt. Mikor elváltunk egymás szemébe néztünk és elmosolyodtunk.
-Ez így honnan jött? -kérdeztem kuncogva.
-Gondoltam szomi vagy amiért kikaptál, és reméltem, hogy ettől jobb kedved lesz -válaszolta mosolyogva.
-A terved bevált, boldog vagyok -mondtam nagy vidáman.
Még játszottunk pár visszavágót, de ismétlen, "CSAK PÁRAT."Egészen ránkesteledett ezért felmentünk Finn szobájába filmezni egy tál popcornnal. Egy horrorfilmet választott ki, nem volt annyira ijesztő de néha összerezzentem. Kivett nekem egy giganagy pólót és egy szintén bő gatyát a gardróbjából amit fel is vettem.
-Jól áll a felsőm -mondta perverz mosollyal.
-Úgy nézek ki benne mint egy krumpli -mutattam hogy milyen bő.
-De az én krumplim -szólalt meg félénken és elpirult. Nem sokkal később lefeküdtünk aludni, reggel pedig úgy ébredtem hogy Finn keze rajtam volt. Megfordultam, bámultam ahogy alszik és bizirgáltam a haját. Nemsokára ő is felkelt, visszavettem a tegnapi ruhám és hazamentem. A nap hátralevő részében csak rá tudtam gondolni..
YOU ARE READING
Ohh my Wolfhard
FanfictionEgy érzelmileg instabil lány, ki már oly sok fájdalmas dolgon ment át Finn miatt, de még mindig Vele akar maradni, neki más nem kell. Mindketten bármit odaadnának a másikért, és ez meg is látszik a nehéz időkben. Szerelmüket sok nehézség próbára tes...