3.

1.2K 62 12
                                    

A könyvemmel a mellkasomon ébredtem fel, a redőnyömön átszűrődött a napsütés. Megnéztem az időt a telefonomon, már dél volt. Igen, egy kicsit megviselt ez az időeltolódás.. Pizsiben lebattyogtam a földszintre, már éreztem a fincsi reggeli, akarom mondani ebéd illatát.
-Jó reggelt Ava! -mondta anyukám, miközben az asztalra tette a kaját.
-Hogy aludtál? -vágta hozzám a kérdést apa.
-Jóól, most kialudtam magam -válaszoltam, miközben már nyaltam a szám szélét a villa után nyúlva.
Finom volt a kaja, hipp-hopp el is tűntettem. Már épp indultam volna fel, mikor apukám megállított:
-Beszéltem a leendő munkatársaimmal, és egyikük említette hogy van egy korodbeli lánya, Jessica. Még ő is új errefele, és beszéltük hogy ma csinálhatnátok valami programot együtt. Benne lennél?
-Persze, jól hangzik! -válaszoltam, és szerintem hallattszódott a vidámság a hangomban.
Apa nem sokkal később feljött hozzám, és mondta hogy lebeszélték 1 óra mulvára egy közeli plázában. Boldog voltam hogy gondoltak rám a szüleim, és reménykedtem benne hogy majd jól kijövünk Jessicával. Kis vacillálás után kiválasztottam a ruhám, ami egy kekizöld rövidszárú kantáros nadrág, egy bordó rövidujjú és egy fekete Vans cipő lett. Felfogtam copfba a hajam, elől szándékosan kihagyva két apró tincset. Gyors felkaptam egy fekete hátizsákot és kezembe vettem a gördeszkám. A Google térkép alapján tájékozódtam, de közel volt és nem is kellett sokszor fordulni. Mikor odaértem egy hosszú, tűegyenes vörös hajú lány fogadott aki kissé megvetően tekintett a deszkámra. Ő volt Jessica. Először kicsit beszélgettünk arról hogy miket szeretünk, majd bementünk egy ruhaboltba. Mondanom sem kell, kissé untam a fejem mert Jessica sokáig próbálgatta a ruhákat, az én stílusomban pedig nem találtam semmit. Kipattant a fejünkből hogy elmehetnénk mozizni, gyors meg is néztük miket vetítenek ma, találtunk is egy filmet ami mindkettőnket érdekelt és épp a premierre mehettünk be. Beálltunk a sorba, ahol hamar észrevettem egy fiút..

Ohh my WolfhardWhere stories live. Discover now